• YvesSaintLaurent94

Bröllopsresa till regnigt mysigt ställe, tips?

Hej allihopa, det är så att jag och min man inte kom iväg på vår bröllopsresa förra året under olika omständigheter.

Jag vill nu övveraska honom med att boka en weekend till ett supermysigt ställe, jag tänker mig typ England eller Skottland, likt i filmen ?the holiday? en mysig liten stuga, helst med regnväder, mitt ute i naturen.

Där vi kan få rå om varandra framför brasan, laga mat och upptäcka naturen, fiska, promenader etc.

Så snälla hit me up med alla era tips på resmål som matchar mina önskemål!

• Svar på tråden Bröllopsresa till regnigt mysigt ställe, tips?
  • riboflavin

Färöarna, i princip vilken tid som helst på året så kommer det en skur någon gång varje dag. Underbart pittoreska hus att hyra för hyfsade pengar, en natur som är helt enkelt fantastisk. Fiske och vandring är outstanding.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • YvesSaintLaurent94

Wow ska genast kolla upp det! Har du tips på var jag kan kolla resor dit? :)

• riboflavin
    YvesSaintLaurent94 skrev 2018-07-31 10:00:19 följande:

Wow ska genast kolla upp det! Har du tips på var jag kan kolla resor dit? :)

Vi bokade vår flygresa genom Expedia tror jag. Bodde en natt på hotell nära flygplatsen innan vi åkte vidare med hyrbil till den första av två stugor vi hyrt. Stugorna minns jag inte heller var vi hittade, jag googlade nog bara på rent cottage faroe Islands.

Finns ju massor av resebokningssajter man kan använda.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Bröllopsresa till regnigt mysigt ställe, tips?