• Kasandra0909

Vad fan ska jag göra..

Jag blev nyligen tillsammans med en kille, men jag bor tyvärr 4 timmar ifrån honom. Vi har de jättebra men nu har han börjat fråga om vi ska träffas och där börjar problemet. Jag är en jävligt blyg person och har svårt att träffa folk. Jag vill verkligen träffa honom men jag vet inte om jag klarar av det, jo jag klarar ju av det men är rädd att han ska tycka att jag är fett tråkig för att jag är blyg och att jag var en helt annan person än när vi skriver. Jag träffade en kille som jag var på g med men jag var så blyg att jag sa nästan ingenting.. vilket slutade med att han slutade skriva efter vi träffades. Är rädd att han ska göra slut med mig. Känns bara som om jag förstör föhållandet mer och mer eftersom jag bara kommer med massa ursäkter när han frågar om vi ska träffas. Snart går det inte mer. Vad fan ska jag göra

• Svar på tråden Vad fan ska jag göra..
  • Bibbidi

Fast.... ert förhållande kommer ju ta slut om ni inte träffas. Enda chansen till att ert förhållande ska hålla är att ni träffas, det finns inget annat sätt. 

Förra killen var väl helt enkelt fel kille, du kan inte veta hur det går med den här förrän du har provat. Du måste våga innan den nuvarande gör slut för att han tröttnar på att ni aldrig träffas. 

• Kärleksbo

Du har ingenting att vara rädd för. Han kommer säkert tycka du är helt underbar :) Ta hand om dig! 

• Nimzay

Känner igen mig jättemycket i det du skriver om att vara blyg och så, kommer antagligen känna och tänka ungefär liknande som du om jag nån gång ska träffa en kille, så kom ihåg att du i alla fall verkligen inte är den enda som känner dig osäker pga att du är blyg. Håller tummarna för att det går bra för dig och den där killen, lycka till och kram! <3

Svar på tråden Vad fan ska jag göra..