• Charlizee

Tyda ultraljud -hjälpas åt!

Hej! Tänkte starta en tråd för oss som vill hjälpa varandra att tyda ultraljudsbilder. Vi har haft vårt RUL och mannen vill absolut inte veta så det återstår för mig att gissa... vad tror ni? En tjej eller kille?

• Svar på tråden Tyda ultraljud -hjälpas åt!
  • Charlizee
    Anonym (Överraskning) skrev 2018-07-01 09:49:18 följande:

Vad tror du om mina bilder?

Flicka![/quote]

Om man får säga det hopps jag att du har rätt, hihi!!
  • Anonym (Bm)
    Charlizee skrev 2018-07-01 10:03:12 följande:

Menar du bild underifrån? Hur kan man tyda det? Antar du är barnmorska med tanke på bm som signatur?

Ja jag är barnmorska. Könet i dessa senare veckor ser man underifrån ja. En så kallad pottbild. Finns hur mycket som helst om detta om du googlar. På "överrasknings" bild ser du könet underifrån, upp mot högra hörnet. Du ser lårbenen på vardera sidorna.
  • Anonym (Överraskning)
    Anonym (Bm) skrev 2018-07-01 10:44:45 följande:

Ja jag är barnmorska. Könet i dessa senare veckor ser man underifrån ja. En så kallad pottbild. Finns hur mycket som helst om detta om du googlar. På "överrasknings" bild ser du könet underifrån, upp mot högra hörnet. Du ser lårbenen på vardera sidorna.

Detta menar du?
  • Charlizee
    Anonym (Bm) skrev 2018-07-01 10:44:45 följande:

Åh vad roligt med en bm i tråden

Jag har ju funderat så om det jag ringat in är könet men då är det inte det? Vad är det man ser?

• Anonym (Överraskning)
    Anonym (Bm) skrev 2018-07-01 09:18:08 följande:

Detta är ju den enda bilden i tråden som man överhuvud taget har en chans att se vad det är. Pottbilder måste det nästan alltid vara för att kunna se könet i denna veckan. En solklar flicka.

Min magkänsla skriker dock pojke ????
  • Anonym (Bm)
    Anonym (Överraskning) skrev 2018-07-01 10:47:24 följande:

Detta menar du?

Japp flicka :)
  • Anonym (Bm)
    Charlizee skrev 2018-07-01 11:35:22 följande:

Åh vad roligt med en bm i tråden

Jag har ju funderat så om det jag ringat in är könet men då är det inte det? Vad är det man ser?

Nu när du zoomar in så ser det ju väldigt mycket ut som en flicka :). Man ser ju båda lårbenen på vardera sida.
  • Anonym (Överraskning)
    Anonym (Bm) skrev 2018-07-01 13:55:07 följande:

Japp flicka :)

Är du SÄKER på de? Min magkänsla skriker pojke, o allt tyder på pojke ????
  • Charlizee
    Anonym (Bm) skrev 2018-07-01 13:57:25 följande:

Nu när du zoomar in så ser det ju väldigt mycket ut som en flicka :). Man ser ju båda lårbenen på vardera sida.

Att min bild är en flicka? Har två killar sen innan så vågar inte hoppas eller tro på flicka... men har smygköpt ett litet rosa hårband... hihi!!
  • LaraMom

Vad roligt , undrar om ni kan se vad det är för bebis i min mage? Denna bild är från v.18.

Har dock ingen sk pottbild. ????Kanske svårt att se. Har lagt upp i andra trådar tidigare, inget svar.

• Charlizee
    LaraMom skrev 2018-07-01 20:45:47 följande:

Vad roligt , undrar om ni kan se vad det är för bebis i min mage? Denna bild är från v.18.

Har dock ingen sk pottbild. ????Kanske svårt att se. Har lagt upp i andra trådar tidigare, inget svar.

Ja visst är det men man blir ju smått tokig av att inte veta, haha!

Jag skulle nog gissa på kille. Vad tror du själv?
  • LaraMom

Ingen aning . Ibland ser jag tydligt snippa men sen ser jag även snoppen;).., det kan ju vara något helt annat man tittar på . Vet inte vart man ska titta????

• Charlizee
    LaraMom skrev 2018-07-01 21:00:08 följande:

Ingen aning . Ibland ser jag tydligt snippa men sen ser jag även snoppen;).., det kan ju vara något helt annat man tittar på . Vet inte vart man ska titta????

Nej man gör ju inte det. Har ju vad jag tror är könet på vår ena bild men kan analysera ihjäl mig. Hoppas lite extra på att gissningarna här inne på flicka är rätt, hihi!
  • Charlizee
    Anonym (Överraskning) skrev 2018-07-01 14:49:18 följande:

Är du SÄKER på de? Min magkänsla skriker pojke, o allt tyder på pojke ????

Vad spännande att se, när har du BF?
  • Anonym (Överraskning)
    Charlizee skrev 2018-07-02 07:13:01 följande:

Vad spännande att se, när har du BF?

16/8 ????
  • Charlizee

[quote=78848157][quote-nick]Anonym (Överraskning) skrev 2018-07-02 09:02:06 följande:[/quote-nick]16/8 ????[/quote

Vad härligt! Är ju snart!

Svar på tråden Tyda ultraljud -hjälpas åt!