• hjärtekrossad

steraliserad av staten i smyg misstänker jag. finns det fler av oss där ute?

Hej kära läsare

Jag kan inte bevisa det jag skriver här! Men jag hoppas hitta fler som fått samma symptom. tyvärr litar jag inte mer på sjukhus och läkare så jag vågar inte gå dit för en titthåls oparation och att leta bevis för mina påståenden. 

Jag är en fullt frisk kvinna på 38 år. Känner min kropp och har alltid haft bra mens och mycket mens. Men något har förändrats efter ett sjukhus besök.

Allt började när jag fick min p stav i armen.  Sjuksköterskan frågade mig flera gånger om jag verkligen inte ville ha fler barn! "nej sa jag , aldrig mer"  Nu efteråt förstår jag varför hon ställde den frågan flera gånger. Men ni vet hur det är man kan ändra sig. Den rätten tog staten från mig känner jag.

Tiden gick och och några månader efteråt kom en obeskrivlig skärande smärt i min högra äggstock . En smärta som jag aldrig upplevt innan. Åkte in till akuten men efter några timmar släppte det. Precis som någon skär av nervtrådar. Ca 6 månader och 6 dagar senare och 6 timmar senare (osäker på timmarna) så fick jag samma sak på vänster sida fast något mindre smärta. Efter det här har jag bara 3 dagars mäns med två dagar väldigt lite blod. Jag känner  också att jag inte har ägglossning längre precis som det inte finns några äggstockar kvar. 

Jag tror de användt någon sorts nanoteknik på mig. Men kan inte bevisa någonting.

Jag känner till agenda 2030 depoplation , allt om nwo och den globala mafians mål om en världsregering. De vill depopulera världen så det blir lättare att styra oss skuldslavar i en världsregering. Trodde aldrig att jag skulle drabbas själv.
    Jag vet att vissa av er kommer skrika konsperation . Tyvärr är det här sant.

Akta er för gardasil , min väninna har en granne vars dotter blivit steril av gardasil. Min muslimska vän från somalia berätta om poliovacciering som gjort många sterila i Afrika. 

Så här får staten inte göra !!vakna folk!  Annars finns vi snart inte mer ;(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-06-14 03:34

• Svar på tråden steraliserad av staten i smyg misstänker jag. finns det fler av oss där ute?
  • Hejjk
    hjärtekrossad skrev 2018-06-17 17:40:51 följande:

hur mycket svenska barn ser du?har du blivit med barn efteråt? har dina vänner blivit det?

Japp har blivit det 3 gånger. Mina vänner har blivit det också och vissa har flera barn.
  • hjärtekrossad
    Hejjk skrev 2018-06-17 17:52:34 följande:

Japp har blivit det 3 gånger. Mina vänner har blivit det också och vissa har flera barn.

Glad jag blir att du och dina vänner inte blivit drabbade. Tyvärr har andra inte varit lika lyckosamma som du kan se från de länkar som finns i tråden.

Om globlistmafian/ de som äger big pharma och tillverkar vaccin , om de gör alla som tar vaccin sterila direkt hur många skulle då gå och ta vaccin!? Så de gör några sterila/ skadade för livet. Sen fortsätter de varje år efter år.
  • Pentra
    hjärtekrossad skrev 2018-06-17 16:45:42 följande:
    gmo bra!!!!???? du är då lättlurad. Jag kanske vill ha fler barn , valet borde vara mitt eller? Du kanske vill att staten bestämmer vem som ska få barn och inte? Du får som du vill. Vi är på väg mot ett sådant samhälle. Varför finns det ekologisk mat? den är inte snabbodlad och har all näring. om nu gmo är så bra så behövs ju inte ekologiskt!? eller vad är logiskt. Om jag vetat det jag vet idag skulle jag aldrig gått till sjukhuset och fått pstav samt kopparspiral. ångrar mig något så inihelvete.

Vaddå "du får som du vill"? Du vet inte vad du talar om! Du har uppenbarligen ingen aning om vad jag har för sysselsättning! ... Vidare; du ljög alltså när du upprepat blev tillfrågad on du villa ha fler barn, när du svarade nej! Då får du nog tyvärr skylla dig själv. Har du då kanske lärt dig av läxan och inte ljuga i fortsättningen? Vad visade ultraljudet på buken, förresten? ... (Ekologisk mat är inte giftfri, men iaf inte lika giftig, så visst är den bättre än den som odlas på sönderodlade jordar, men det fattar väl varje någotsånär nornalbegåvad människa. Grödorna är dock överlag väldigt näringsfattiga gentemot var de var var för ett antal årtionden sedan.) ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • hjärtekrossad
    Pentra skrev 2018-06-17 23:00:32 följande:

Vaddå "du får som du vill"? Du vet inte vad du talar om! Du har uppenbarligen ingen aning om vad jag har för sysselsättning! ... Vidare; du ljög alltså när du upprepat blev tillfrågad on du villa ha fler barn, när du svarade nej! Då får du nog tyvärr skylla dig själv. Har du då kanske lärt dig av läxan och inte ljuga i fortsättningen? Vad visade ultraljudet på buken, förresten? ... (Ekologisk mat är inte giftfri, men iaf inte lika giftig, så visst är den bättre än den som odlas på sönderodlade jordar, men det fattar väl varje någotsånär nornalbegåvad människa. Grödorna är dock överlag väldigt näringsfattiga gentemot var de var var för ett antal årtionden sedan.) ... Med vänlig hälsning, Pentra

Nej jag ljög inte. Vad du har för sysselsättning är jag inte intresserad av. Du är fullkomligt matad med att gmo är bra. villket du inte ifrågasätter. En kort film men som kanske ger folk en tankeställare.

• Pentra
    hjärtekrossad skrev 2018-06-17 23:19:48 följande:
    Nej jag ljög inte. Vad du har för sysselsättning är jag inte intresserad av. Du är fullkomligt matad med att gmo är bra. villket du inte ifrågasätter. En kort film men som kanske ger folk en tankeställare.

Att först vidhålla att du aldrig mer vill ha barn och sedan gnälla över att du inte kan få barn, för att du kanske vill ha fler, visar att du ljugit någonstans! Och, varför kommenterade du och spekulerade i vad jag har för sysselsättning och sedan svarar att du ändå inte är intresserad när det visar sig att du hade fel? Rubbar jag din världsbild och du inte orkar höra/se/läsa sanningen? Jobbigt för dig att leva med skygglappar? Du spiller alltså min (och även andras) dyrbara tid med dina rader! Du verkar även ha problem med enkel läsförståelse. Jag har aldrig sagt att jag köper GMO som något bra, rakt av. Det är med GMO som det mesta annat; det finns fram- och baksidor. Det kan brukas för gott, och det kan missbrukas. Det är som med apelsiner och citroner; båda är frukter, ja; men den ena smakar sött och ljuvligt och den andra smakar jäkligt surt! ... Salome, Pentra
  • hjärtekrossad
    Pentra skrev 2018-06-23 14:09:07 följande:

Att först vidhålla att du aldrig mer vill ha barn och sedan gnälla över att du inte kan få barn, för att du kanske vill ha fler, visar att du ljugit någonstans! Och, varför kommenterade du och spekulerade i vad jag har för sysselsättning och sedan svarar att du ändå inte är intresserad när det visar sig att du hade fel? Rubbar jag din världsbild och du inte orkar höra/se/läsa sanningen? Jobbigt för dig att leva med skygglappar? Du spiller alltså min (och även andras) dyrbara tid med dina rader! Du verkar även ha problem med enkel läsförståelse. Jag har aldrig sagt att jag köper GMO som något bra, rakt av. Det är med GMO som det mesta annat; det finns fram- och baksidor. Det kan brukas för gott, och det kan missbrukas. Det är som med apelsiner och citroner; båda är frukter, ja; men den ena smakar sött och ljuvligt och den andra smakar jäkligt surt! ... Salome, Pentra

Herregud spiller jag din dyrbara tid. Haha haha asgarv!????????. Tydligen tvingar jag dig att läsa också. Du har har ett val ! Jag fick aldrig ett val. Tänk om du blir sjuk och inlagd och de smyger i dig något som gör dig steril. De fråga aldrig om jag ville sterilesera mig. Och det borde vara en rättighet att jag har valmöjlighet. Visste du att svenska staten förr sysslat med tvångssteralisering? Vad säger att de slutat med det? de vill ha tvångsvaccinering och då kommer vi inte undan. Inte du heller. Bara vänja dig vid tanken att om vi inte vaknar och stoppar dessa galenskaper så blir du också steraliserad i smyg. tyvärr ):????
  • EmberEyes

TS, snälla, för din egen skull... Sök hjälp. Du är inte riktigt frisk i huvudet.
    Och om du inte vill söka hjälp, så gå i alla fall om grundskolan och lär dig skriva som folk.

• hjärtekrossad
    EmberEyes skrev 2018-06-26 08:45:35 följande:

TS, snälla, för din egen skull... Sök hjälp. Du är inte riktigt frisk i huvudet.

Och om du inte vill söka hjälp, så gå i alla fall om grundskolan och lär dig skriva som folk.

ursäkta det är pilligt att knappa på mobilen. Så du får tyvärr stå ut med stacfel m.m!

Jag behöver inte söka någon hjälp. Tyvärr behöver ni läsa på och förstå vad för samhälle vi är på väg mot.

newsvoice.se/2018/04/24/tvangsvaccinering-riksdagsbeslut-2018/

men det är väl svårt att slita sig från idol eller något annat skräp folk kollar!
  • hjärtekrossad

Hur många här har fått hem foldern "om krisen eller kriget kommer" ?? Fundera på varför den skickas ut!

Det kommer att komma en ekonomisk härdsmälta utan dess like. Den står faktiskt som nummer 1 ! vi har varnat!!

Se den här filmen !

I framtiden behövs bara 20 till 30% mänsklig arbetskraft. Tycker globalist mafian så depoplation pågår. Även om trygga svenskar inte fattar att det pågår.

• Aikido
    hjärtekrossad skrev 2018-06-26 22:50:13 följande:
    Hur många här har fått hem foldern "om krisen eller kriget kommer" ?? Fundera på varför den skickas ut!

Det kommer att komma en ekonomisk härdsmälta utan dess like. Den står faktiskt som nummer 1 ! vi har varnat!!
    Se den här filmen !
    " target="_blank">

I framtiden behövs bara 20 till 30% mänsklig arbetskraft. Tycker globalist mafian så depoplation pågår. Även om trygga svenskar inte fattar att det pågår.

• hjärtekrossad
    Aikido skrev 2018-06-26 22:52:44 följande:
    Du tycker det är roligt!

Att forskare säger cancer kommer öka med 60% fler fall också roligt!? Hur vet dessa forskare det här?

Gmo, mobilstrålning, 5G , smartmeters , geoengineering osv. Saker som inte lyfts fram i mainstream media.

• hjärtekrossad

Sorgligt att se att folk inte är medvetna vad som komma skall!!  

Det kommer att komma en kris som blir global!! vad tusan tror ni att det skickas ut folder om krisen eller kriget kommer ??? Tror ni staten skickar den för att det är roligt?  

Gode gud hjälp våra arma barn för de vuxna vet icke vad de gör!

Det är allvar nu !!

Svar på tråden steraliserad av staten i smyg misstänker jag. finns det fler av oss där ute?