Körkort. Har du klarat de på första försöket?
Klarade du teorin på första försöket?
Vilka frågor var de mest av?
Vilken plugg teknik hade du?
Klarade du teorin på första försöket?
Vilka frågor var de mest av?
Vilken plugg teknik hade du?
Ja jag klarade det på första försöket. Vi fick i bilskolan köra testfrågor i ett program på datorn, och det var enda pluggandet jag gjorde.
det är slumpvis valda frågor så är svårt säga i förväg allt...det gäller läsa in allt..det bästa var övningarna på datorn där lärde man sig mest. enligt mig...men alla tycker ju olika så..
Klarade både teorin och körningen på första försöket när jag tog B-kort för ... 26 år sedan... Fy vad gammal jag är!
Klarade både teorin och uppkörningen galant på första försöket när jag sedan tog BE-kort för 2 år sedan.
Blev förvånad själv över hur j-kla snyggt jag backade med släpet för så snyggt hade jag inte lyckats med så snabbt tidigare när jag övat
Japp.
Gick en intensivkurs på två veckor. Hade studietid mellan körlektionerna. Gjorde olika tester på körskolan. Läste lite i teoriboken men den var ju så stentråkig att jag somnade.
Ja. Det svåraste på teorin var helt ärligt fotograferingen för mig. Tjock och höggravid och med blänkande glasögon, så jag fick ta om bilden två gånger innan den blev godkänd. Höll nästan på att missa provet pga fotokö.
Ja det gjorde jag.
Frågorna är slumpmässiga så man vet aldrig vilka frågor man får. Det är ju själva vitsen, du ska kunna din teori att frågorna inte spelar någon roll.
Satt helst med dataproven hos körskolan och använde boken som uppslagsbok.
Klarade båda på första försöket. Men det var 16 år sen...
Japp.
Gick en intensivkurs på två veckor. Hade studietid mellan körlektionerna. Gjorde olika tester på körskolan. Läste lite i teoriboken men den var ju så stentråkig att jag somnade.