• Mrshedgehog

Råkade äta kött

Någon vegetarian som råkat äta kött? Beställde hamburgare från Max och fick kött istället för deras nya vegetariska burgare... Hann svälja en tugga. Jag gick självklart och spydde upp då det vände sig i hela magen när jag insåg att det var kött jag åt.

Bara vetskapen av att jag ätit ett dött, oskyldigt djur får mig att innerligt bli ledsen.

Ni inkompetenta köttätare behöver inte ens lägga i er denna tråd.

• Svar på tråden Råkade äta kött
  • BurningDiamond

Äsch, det är väl inte hela världen! Är själv vegetsarian och sporadiskt vegan sedan mitten på 90-talet.

• ja men va fan

Vad gör man på ett ställe som serverar "likdelar" på löpande band om man blir så äcklad att man måste kräkas upp en tugga, när de vegetariska burgarna samtidigt mojsar runt på samma stekbord brevid likdelar och suger upp liksaft? Som att gå på horhus och umgås med torskar och kalla sig feminist.

• Djurvän03

Nej det är inte trevligt att få i sig lik. Förstår din reaktion. Hade aldrig någonsin satt foten där igen.

• Fredmedf

ZzzzzzzzzxzzZzzzzZZZZZZZZzzzZZZXzzzz

• Fredmedf

• Djurvän03
    Fredmedf skrev 2018-04-27 19:45:00 följande:

Vad menas?
  • EnGladPingvin

Varför gå till Max om man nu är så emot köttindustrin och mår dåligt av dess utnyttjande av oskyldiga djur? Hela deras affärside bygger ju på hamburgare med kött. Genom att gå dit, även om du beställer en vegoburgare, stödjer du ju köttindustrin.

• scanmia

Jag tycker absolut att du ska klaga och att du kan förvänta dig att få det som du beställt serverat.
    MEN det var ju inte råttgift du fick i dig; inget skadligt eller som kommer att påverka dig negativt. Har du svalt en fluga någon gång? 

• nihka
    Mrshedgehog skrev 2018-04-26 12:46:40 följande:

Någon vegetarian som råkat äta kött? Beställde hamburgare från Max och fick kött istället för deras nya vegetariska burgare... Hann svälja en tugga. Jag gick självklart och spydde upp då det vände sig i hela magen när jag insåg att det var kött jag åt.

Bara vetskapen av att jag ätit ett dött, oskyldigt djur får mig att innerligt bli ledsen.

Ni inkompetenta köttätare behöver inte ens lägga i er denna tråd.

Varför begravde du inte det oskyldiga döda djuret?
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Arboga

"Ni inkompetenta köttätare behöver inte ens lägga i er denna tråd."

Haha, du är för gullig.

• Skånepar

Slår aldrig fel, så fort vegeterianer/veganer uttalar sig så gör det den åsikten de är bäst.
    Och ändå hävdar de att de tror på frihet, nej inte sant, bara deras åsikt som är den rätta.

• Egon den stora

Så länge man inte är allergisk så är det inte hela världen om man får fel mat. Din reaktion är helt klart överdriven.

Svar på tråden Råkade äta kött