• Anonym (mälardalen)

    Låta sin kille få ’knulla av sig’

    Fråga till er tjejer. Brukar ni släppa till och låta killen få knulla av sig och tömma sig när han är kåt utan att du är kåt. Var på en grillfest i helgen där ämnet kom upp. Två av tjejerna sa att de gjort så många gånger för att kilen blir så jobbig annars. Själv har jag aldrig varit med om det.

  • Svar på tråden Låta sin kille få ’knulla av sig’
  • Anonym (Inceltrams)
    Peterheter skrev 2024-04-10 10:05:23 följande:
    Fast det där är ju inte sant. Kvinnor har ett mycket större behov av att prata ur sig sina känslor, medan män är mer lösningsorienterade.

    Så vi kan väl helt enkelt göra så att om kvinnor inte ställer upp med sex, ställer inte män upp med att lyssna.
    Männen kan stoppa in öronproppar för att slippa höra, eller slå på dövörat som de annars är bra på att göra. Vad ska kvinnan göra för att slippa en oönskad penis i sig? att du ens kan jämföra de två bevisar hur otroligt mycket bottennapp till män det finns. 
  • Anonym (Inceltrams)
    Peterheter skrev 2024-04-10 10:23:02 följande:
    Och om kvinnor inte vill vara sexuella med sina män kan vi lämna er. Jag försöker bara poängtera att man ställer upp för varandra, det ska inte bara vara män som ställer upp för kvinnor och deras känslor.
    Varsågod att lämna. Lycka till att hitta en ny villig kvinna med de värderingar och åsikter du dyftar. kommer nog inte bli några rekord i matchningar på tinder direkt. Kvinnor väljer bort sunkiga män 
  • Anonym (Pelare)

    Människor har väl ett par pelare i en relation som de anser viktigt och har som krav för att inleda en relation. Exempelvis 3 viktiga pelare, en för sex, en för vänskap, en för ärlighet säger vi för en lyckad relation. Min upplevelse är att den generella mannen inte är kräsen direkt, har du som kvinna ingenting att erbjuda förutom sex när han vill, hur han vill så kommer man väldigt långt på det. 

  • Anonym (Öhh)

    Vad sjukt osexigt det låter med tjejer som ställer upp fast de inte vill, då är det väl bättre att hon gör slut och hittar någon hon passar bättre med.

  • Anonym (Öhh)
    Anonym (Inceltrams) skrev 2024-04-20 08:26:42 följande:
     då kan väl ni kåta män knulla andra kåta män? Otroligt enkel lösning eller hur?
    De flesta män vill inte knulla män, så en bättre men ofta ganska svår lösning vore att hitta en kåt kvinna som vill bli knullad
  • Anonym (Lördagsmys)

    Det låter hårt som TS beskriver det men visst har det hänt. Tror det förekommer i alla förhållanden.

  • Anonym (Inceltrams)
    Anonym (Öhh) skrev 2024-04-20 17:21:06 följande:
    De flesta män vill inte knulla män, så en bättre men ofta ganska svår lösning vore att hitta en kåt kvinna som vill bli knullad
    Precis. Män vill inte knulla andra män, men förväntar sig att kvinnor ska ställa upp, klassiskt hyckleri från vissa män ;)
  • Anonym (Fyfan....)

    Tyvärr har jag ställt upp när jag inte haft lust när jag var ung och naiv. I efterhand har jag förstått att dessa tjatande killar inte hade ett uns av respekt för mig som person. Jag skulle agera hål så de fick tömma sina äckliga kukar. Hade jag kunnat resa tillbaka i tiden hade jag spottat dessa as i ansiktet som helt utan samvetskval ansåg sig ha rätt att tvinga sig in i min kropp genom tjat dåligt humör och historier om vad polarens tjej går med på. 

    Det är så jävla äckligt med män som tror att det bara är att köra. Som tror att kroppen och psyket inte skadas av att ställa upp. Män som inte fattar det borde prova att runka med ett sandpapper. Att ha sex fast man inte vill kan göra ont i flera dagar efteråt. Konstigt att ens lust dog när det enda sex betyder är obehag, uvi och sveda vid urinering. 

    Min nuvarande man skulle aldrig någonsin tjata om sex. Han är dessutom den enda man jag mött som verkligen tänder på att ge njutning istället för att bara kräva och ta. 

    Som någon annan skrev, man ska vara rädd om sin kropp, rädd om sin psykiska hälsa och rädd om sin lust. Det är man inte om man ställer upp när varken kroppen, psyket eller lusten vill göra man våld mot sig själv. Ställ inte upp om du inte vill!!!!!!

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Ana) skrev 2024-04-17 03:30:21 följande:
    Nej självklart inte! Men det där med att ställa upp för varandra gäller ju inte riktigt sex kan jag känna - eller? Jag skulle aldrig någonsin begära av min sambo, som inte riktigt hänger med i min sexdrift, att han skulle "ställa upp" när han själv inte är in the mode - det hade ju fan känts som våldtäkt! Omvänt hade jag självklart förväntat mig att han inte skulle kräva av mig att jag skulle ställa upp om han var kåt men inte jag (vilket iofs aldrig hänt, och troligtvis aldrig kommer att hända, men ändå).

    Tycker du själv att det känns lockande att ha sex med någon som bara ställer upp för att du vill?
    Jag kan tycka att det vore naturligt att se varandras behov och försöka mötas halva vägen. Det är ju inte som en våldtäkt med någon man älskar. Handlar mer om att vara mer eller mindre sugen. Jag skulle inte tycka det vore hemskt i en relation om killen ville mycket mycket mer än mig, att jag kunde kompromissa lite och iaf mötas halva vägen och acceptera att jag inte behöver vara super på alla gånger. Det är ju ändå en mysig stund med någon man älskar. 
  • tuxxe
    Anonym (Usch) skrev 2024-04-17 13:25:51 följande:
    Det är ofta autistiska män som inte förstår andras känsloliv och att det inte känns bra för många kvinnor att ställa upp på sex när de ej känner lust till det. 

    Nej du, jag är redan skärpt nog att inse sanningen om många män och autistiska sådana har i regel svårt med det sociala. Det är en del av tillståndet så att säga.

    Ja, de kanske är underrepresenterade just i den meningen att de aldrig får sex eller relationer. Just för att autistiska män är så dåliga på det sociala. 
    Du visar ju klart och tydligt upp hur intelligent du var nu?

    Att påstå att autism skulle vara ett hinder för att vara en medkännande,älskande,omtänksam partner är ju ren jävla idioti!!!

    Jag är själv autistisk och känner andra som är autistiska men inte fan skulle någon av oss passa in i det som du beskriver här.

    Du behöver verkligen läsa på en jäcla massa innan du börjar haspla ur dig skit!
  • Anonym (Björn)

    Om jag skulle misstänka att min fru ställer upp, och inte egentligen har någon lust, då är det väldigt avtändande. Det läckraste som finns är när jag känner att jag ger henne njutning, och hon ger mig njutning.

  • Anonym (Usch)
    tuxxe skrev 2024-04-25 12:18:54 följande:
    Du visar ju klart och tydligt upp hur intelligent du var nu?

    Att påstå att autism skulle vara ett hinder för att vara en medkännande,älskande,omtänksam partner är ju ren jävla idioti!!!

    Jag är själv autistisk och känner andra som är autistiska men inte fan skulle någon av oss passa in i det som du beskriver här.

    Du behöver verkligen läsa på en jäcla massa innan du börjar haspla ur dig skit!
    Ja, det gör jag faktiskt då jag (tyvärr) har ca 30 års erfarenhet av autistiska män och deras beteende mot andra. 

    Nej, det är snarare att påpeka sanningen. Man får inte autismdiagnos utan anledning.
    Männen har oftast svårt med det sociala och detta inbegriper saker som att förstå hur andra tänker och känner. Exemplet i denna tråd är svårigheter att förstå att kvinnor inte vill bli sexuellt utnyttjade och objektifierade av en partner som bara vill "ligga av sig" utan att bry sig om vad kvinnorna vill.

    Nej, jag behöver verkligen inte läsa på mer än vad jag redan gjort. 
  • Brutet

    Tvärt om, jag  (man) har vid upprepade tillfällen stält upp på sex med både mot ex och min nuvarande fast att jag inte varit sugen. Mitt ex började gråta och känner sig full och äcklig om jag var för trött för att ligga, min nuvarande  påstår att jag är omanlig. 

Svar på tråden Låta sin kille få ’knulla av sig’