Kan BUP tvinga mig att gå till Maria trots att mina föräldrar inte vill det?
Jag går hos BUP och varje år så har jag en års check då dem b.l.a tar pissprov på mig, pga att Jag är Bipolär och tar många mediciner. Detta är min första års check och jag frågade lite diskret vad det är dem testar mig för, BUP svarade med att dem testar för olika droger och kollar så att att allt stämmer.
Jag ska ta proverna i Juni och Jag rökte på senast igår, innan det så har jag rökt cannabis på fester men förra veckan rökte jag på 4 gånger. (tänker inte röka på mer tills EFTER jag får resultatet på mitt pissprov) Jag berätta till min mamma att jag har rökt cannabis innan men jag sa att jag endast hade gjort det vid 2 tillfällen och att jag inte kommer att göra om det. Hon blev inte arg men hon sa åt mig att inte göra om det tills jag blir myndig (jag är 17år), Jag berätta att jag var rädd att dem ska hitta THC när jag tar piss och tvinga mig att gå till Maria och då svara hon att hon inte skulle tillåta att jag har kontakt med Maria
Så min fråga är, Ifall att BUP hittar THC när jag tar piss, Kan dem tvinga mig att gå till Maria/ Ta piss regelbundet trots att min mamma inte vill det? Och tror ni allt THC hinner att försvinna tills dess?