• Bepe

Skyddat boende

Hej,

jag vill redan inledningsvis säga att det här inte rör någon akut situation på något sätt. Jag skulle vilja komma i kontakt med någon som arbetar/har arbetet på ett skyddat boende för att inom ramen för ett hobbyprojekt jag håller på med ställa några frågor och på så sätt få mer information om hur verkligheten ser ut på ett sådant boende. Jag är alltså inte i behov av att veta några detaljer om exakt var du arbetar (eller vem du är) och liknande, utan jag vill bilda mig en helhetsuppfattning om hur det ser ut på ett mer generellt plan. Jag berättar gärna mer om mitt projekt om du vill vara med! 

Jag håller tummarna för att någon vill ställa upp!
  • Svar på tråden Skyddat boende
  • Kjell2
    Bepe skrev 2018-04-14 11:54:57 följande:
    Hej,

jag vill redan inledningsvis säga att det här inte rör någon akut situation på något sätt. Jag skulle vilja komma i kontakt med någon som arbetar/har arbetet på ett skyddat boende för att inom ramen för ett hobbyprojekt jag håller på med ställa några frågor och på så sätt få mer information om hur verkligheten ser ut på ett sådant boende. Jag är alltså inte i behov av att veta några detaljer om exakt var du arbetar (eller vem du är) och liknande, utan jag vill bilda mig en helhetsuppfattning om hur det ser ut på ett mer generellt plan. Jag berättar gärna mer om mitt projekt om du vill vara med! 

Jag håller tummarna för att någon vill ställa upp!
    Kontakta någon kvinnojour i din närhet. Du hitta via Google.
  • Bepe
    Kjell2 skrev 2018-04-14 11:59:24 följande:
    Kontakta någon kvinnojour i din närhet. Du hitta via Google.
    Jo, jag har tänkt på det också men min tanke (kanske dum) var att hitta någon som ansåg sig ha tid att svara på några frågor och inte belasta en förmodligen redan ganska belastad kvinnojour. Men frågan är förstås alltid fri, så det skulle väl inte skada att också höra med någon jour om de tycker sig ha tid för det.
Svar på tråden Skyddat boende