Är E-cigg skadligt för omgivningen?
Någon som vet om ångan från en E-cigg är skadlig för omgivningen att andas in , får andra i sig nikotinet som finns i e-cigg ifall de sitter bredvid någon som röker e-cigg inomhus?
Någon som vet om ångan från en E-cigg är skadlig för omgivningen att andas in , får andra i sig nikotinet som finns i e-cigg ifall de sitter bredvid någon som röker e-cigg inomhus?
Det kan bara vara ett sammanträffande också.
Åt själv inte apelsin på 5år pga jag spydde efter jag åt en, uppenbart var det av andra anledningar.
Men det luktar inte gott, det måste jag hålla med om.
Dock inte så pyrande som tobak kan vara, som verkligen luktar illa.
Grannen han verkar måste vejpa de 4-5m han har ifrån ytterdörr till innerdörr, elelr andra hållet.
Och ska inte säga det luktar trevligt, utan äckligt och sliskigt.
Fördel är att det sällan ligger i luften länge, men förstår ändå inte varför han inte klarar vejpa innanför lägenhetsdörren eller utanför ytterdörren.
Vad är det som gör dessa 4-5m så viktiga att det måste dras där?
Och spydda var gång?
Och spydda var gång?
Försökte förklara att det kan vara av en anledning.
Och ska vi prata om sånt här, så måste man kunna upprepa detta resultat för lägga någon vikt på det.
Det är därför apelsinen anekdoten kom in.
Men det måste du väl förstått
Och ska vi prata om sånt här, så måste man kunna upprepa detta resultat för lägga någon vikt på det.
Blev tvungen att återposta EXAKT samma inlägg, då det visade sig du inte förstod den enkla saken.
Och pga du inte svara på nått.
Och kan man inte upprepa resultatet, det är samma som att vi inte kan lägga vikt på det som personen sa och att fick h*n att spy.
Samma som min apelsin som åts längre fram och inte resulterade i att man spydde.
Bara en anekdot för beskriva problemet med påståendet av reaktionen.
För du förstår väl vad en anekdot är?
Blev tvungen att återposta EXAKT samma inlägg, då det visade sig du inte förstod den enkla saken.
Och pga du inte svara på nått.
Och kan man inte upprepa resultatet, det är samma som att vi inte kan lägga vikt på det som personen sa och att fick h*n att spy.
Samma som min apelsin som åts längre fram och inte resulterade i att man spydde.
Bara en anekdot för beskriva problemet med påståendet av reaktionen.
För du förstår väl vad en anekdot är?
Det var du som la dig i den konversationen, och jag bara fortsätt den samma.
Varför ska jag lägga fram bevis om E-cigg och nått jag inte avhandlat?
Vill du ha nått sagt om detta, så får du berätta detta, jag har inte ens rört ämnet i den konversationen.
Utan bara påpekat felen i spyteorin, även om jag inte ens ifrågasätter det är så.
Bara att det inte går säga så är det med ett enda försök på en eller ett fåtal personer.
Men förstår du driver med mig, men det är lugnt då mina svar blir desamma oavsett.
Alla studier hittills visar på skadliga emissioner från e-cigg, det bara varierar vad och hur mycket.
Så vilket evidensbaserat stöd från seriösa källor har du för dina uttryckta åsikter ovan i tråden?
Det var du som la dig i den konversationen, och jag bara fortsätt den samma.
Varför ska jag lägga fram bevis om E-cigg och nått jag inte avhandlat?
Vill du ha nått sagt om detta, så får du berätta detta, jag har inte ens rört ämnet i den konversationen.
Utan bara påpekat felen i spyteorin, även om jag inte ens ifrågasätter det är så.
Bara att det inte går säga så är det med ett enda försök på en eller ett fåtal personer.
Men förstår du driver med mig, men det är lugnt då mina svar blir desamma oavsett.
Läs mitt inlägg 30 och artikeln som länkas där så får du veta det.
Du skulle du citerat det inlägget, inte om en helt annan konversation.
Och nej, hälsoriskerna med E-cigg är inte tillräckligt utrett.
Återkom om typ 30-40 år, då kommer svaret antagligen har helt trillat in.