Alltid lämnad, ingen vill ha mig..
Måste få skriva av mig...långt inlägg
Enda sen tonåren har jag varit ensam, hade bara ytliga vänkontakter. Frågade så många gånger om man fick hänga med på fester och annat men det var sällan man fick ett ja
Min mamma tjatade ofta på mig att jag borde umgås med mina vänner men jag ljög och sa att jag trivdes bäst själv. Vågade aldrig säga sanningen är jag inte hade en riktig vän.
Precis innan studenten dog min pappa, några "vänner" kom på begravningen men det kändes lite falskt på nåt sätt. Där började min depression. Efter studenten försökte jag hålla kontakten med några, men det var alltid jag som tog kontakt och hälsade på. Aldrig tvärtom och när jag flyttade hemifrån började jag sakta sluta ta kontakt för jag fick ändå aldrig nåt gehör. Flyttade för 9 år sen till en ny stad och inte en enda gång har nån kontaktat mig om att ses. När jag såg att nån av de gamla "vännerna" va i stan hörde jag ibland av mig om att ses men fick alltid ett nej.
Men på nåt vänster lyckades jag skaffa ett förhållande, jag var egentligen aldrig kär men jag ville vara ensam. Fel av mig det vet jag men så va det och till slut blev jag lämnad för hon blev intresserad av en kille. Då svor jag att aldrig gå in i en relation igen om jag inte är kär.
Ett halvår senare träffar jag mitt livs stora kärlek och föll pladask och hon föll för mig. Hon blev ljuset i mitt liv och jag har aldrig nånsin känt en sån lycka förut. Jag såg en väldigt ljus framtid för hon hade allt, längtade efter henne hela tiden. Hon blev min vändpunkt och jag har gjort allt för henne.
Vi bestämde oss för att gifta oss och har kapell bokat och rubbet men för 2 veckor sen kom bomben, hon har fått känslor för en kille och gör slut. Och då har hon inte känt han mer än ett par veckor...
Här sitter jag helt förstörd och hon har flyttat ut och är med honom. Hon säger att hon älskar mig och att jag är fantastisk på alla sätt men om jag nu är det, varför vill hon inte ha mig? Man börjar undra vad det är för fel på en när man bara blir lämnad och ändå ska va den bästa personen. Jag lärde ju känna hennes vänner så de blev ju mina vänner också men jag fattar ju att de sakta kommer försvinna för inte en enda av dem har hört av sig till mig och frågat hur jag mår. Har pratat med en av dem lite grann men det va för att jag tog kontakten först.
Och jag vill fortfarande ha henne, inte för att jag återigen är ensam utan för att jag älskar henne och vill tro att hon kan få tillbaka sina känslor för mig...men hon säger att jag ska ge upp. Vi va tillsammans i nästan 6 år.
Och nu sitter jag här i det som var vårt gemensamma hem, jag har ingen att prata med, ingen att umgås med. Kan inte äta eller sova för jag ligger bara och gråter. Hon gick vidare direkt och jag sitter fast i hennes stad utan nån att vända mig till. När jag åker hem från jobbet tar jag omvägar för jag vill inte komma hem till en tom lägenhet. När jag duschar står jag därinne i en timma för jag vill inte gå ut och möta verkligheten att hon inte finns bakom dörren.
Har jobbet här som i nuläget är det ens som får mig bort så kan inte flytta för det spelar ingen roll vart jag skulle flytta för jag har ingen vän oavsett stad.
Känner hur depressionen börjar komma tillbaka för jag har ingenting längre, går jag ut ser jag bara lyckliga par och vänner som går med varandra.
Är snart 30 och trots alla mina försök så väljer alla bort mig fastän de säger att det inte är nåt fel på mig men uppenbarligen är det nåt fel.
Jag har börjat inse nu att jag aldrig kommer träffa nån, kommer leva själv resten av livet. För ingen kan mäta sig med hon jag älskar, hon har allt.
Så vad ska man göra? Ser inget ljus i den här jävla tunneln.
/tjejen som man älskar men inte vill ha
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-20 20:20
Ville inte va ensam*