• Maramba

Bim 24-26 mars 2018

Tycker de flesta bim-trådarna blir så stora så tänkte se om nån ville göra mig sällskap i en ?smalare? tråd? Har bim 25 mars, är på typ försök 28 för att få första barnet. Blivit beviljad utredning men väntar på kallelsen och ska försöka som vanligt till dess enligt läkaren.

En vecka kvar till BIM och tog första gravtestet idag, mest av tristess och för att jag har så många stickor hemma. Inte helt oväntat visade det negativt.

• Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018
  • Zandylina

Vad tror ni om denna kurvan? Vad kan den betyda, jag e kass på tempkurvor... osäker när exakt hade min ägglossning nämligen. Jag känner mig gravid men än så länge tester varit negativa. Å dessutom har jag ej betalt för FF så ser ej alla detaljer.

• Anonym (Snurrig)

zandylina jag kan inget om temp kurvor men jag har ju känt mig jätte gravid ett bra tag nu men plussade inte för än idag på bim dagen. å jag har testat massor innan haha

• Zandylina
    Anonym (Snurrig) skrev 2018-03-24 20:48:43 följande:

zandylina jag kan inget om temp kurvor men jag har ju känt mig jätte gravid ett bra tag nu men plussade inte för än idag på bim dagen. å jag har testat massor innan haha

Haha ok... jag bara fått negativa tester än så länge men kan ju bero på ej riktigt säker när fick min ägglossning jag trodde å enligt ägglossningstest att hade runt 10/3 men fick ingen direkt tempohöjning då som man ska ha utan den kommit nubiskts veckan. Så kan ju vara därför mina tester ej visar nåt för ägglossning var senare typ runt 16/3 då har jag ju ej BIM förrens runt 29-30/3 suck hatar att ej veta.

Men stort grattis till dig!!!
  • Zandylina

Börjar tro det ej blev nåt denna månaden idag blev det ett till negativt test orden NO kom upp. Börjar tappa hoppet.

Så nu ger jag upp på att testa litet hopp finns än om att kanske e gravid men fick tempsänkning idag också.

Självklart hoppas jag på att ägglossning var senare än trott men tror ändå inte det. Får väl Se vad som händer bara allmänt deppig nu.

• Anonym (Snurrig)

zandylina har läst om folk som inte plussat för än 7 dagar efter bim. eftersom spermierna kan hänga ett tag där inne så kan man ju blivit befruktad senare än vad man tror därför det kanske inte syns ännu. håller tummar endå! :)

• Fialotta8

Vaknade imorse kl. 5 (natten till bim -6) och var så kissenödig, då var jag ju tvungen att passa på att testa om det var någon aktivitet på gravtestet men det va helt totalt negativt. Dock inte så konstigt kanske, hade ett testa tidigt test från gravidkollen.nu och det var inte minsta utslag tror jag. Men det är ju å andra sidan väldigt tidigt ännu. Får hålla tummarna att det kanske finns en liten chans att det kan finnas ett litet pyre där inne ändå! Ska avvakta några dagar nu, typ kanske fyra, så får vi se då!

• Zandylina
    Anonym (Snurrig) skrev 2018-03-24 20:48:43 följande:

Grattis till dig va kul å tack för peppningen!

Här så gick tempen ner ytterligare idag så eftersom ej håller sig hög utan neråt 2 senaste dagarna börjar tro det ej blev nåt mer å mer. För att va gravid ska ju tempen hålla sig hög tills man får mens vad jag förstått, sen vet jag att man kan plussa sent med.. dock e jag ju osäker när ska ha mensen eftersom min kropp verkar krångla än, antingen vad det 23-24/3 vilket innebär då e jag sen, eller så e det ej förrens mellan 26-30/3 haha jaja bättre ställa in sig på ej blev nåt så får man se men slipper besvikelsen om å om igen med tester.
  • Anonym (Smulan)

Får räkna det som kört denna månaden va? :/
  • Anonym (Smulan)

Kan inte se någonting alls :/ så tråkigt.
  • Fialotta8

Hej alla! Hur går det för er? Bara jag som tycker mobilsidan har blivit konstig ? ???? jag själv avvaktar med att testa efter att jag fick negativt bim -6. Har idag bim -2 och har varken mensvärk eller gravidsymptom, tror jag inte iaf. Det är så svårt att avgöra sådant när man inte har någon erfarenhet sedan tidigare :p

• Zandylina

Här gick det ej denna månaden heller, fick spottings i morse som nu börjar bli rikligare så mensen kom, men bara att gå på det igen, blir Rosenrot å Macapulver + massa ägglossningstest denna cykeln se om det hjälper nåt. Lycka till alla och hoppas vi som ej plussat lyckas nu!

Svar på tråden Bim 24-26 mars 2018