Vad sjutton är fel!
Jahopp vet ej vad som händer med min kropp dem som följt mig vet att jag haft lite problem tidigare å jag blir ej klok på vad som händer. Ursäkta rörigt, långt och ev lite äckligt inlägg.Som sagt åt Provera 10dagar mellan den 23/2 till 4/3 pga föresenad riklig blödning sk hormonrubbning (enligt Gyn), Väntat på så kallad bortfallsblödning som ej kommit alls. Slutade blöda den 26/2 men spottings även 27/2.
Däremot verkar det som jag har haft eller har ägglossning nu i dagarna, men ändå inte. Ringde Gyn i måndags som sa att med tanken på hur känt att jag antagligen har ägglossning eller ska ha.
Haft mys med sambon den 5e å igår den 7e ifall nu ägglossning igång. Min temp vart jätteskum med 1/3=36.67, 2/3=36.48, 3/3=36.51, 4/3=36.52 ,5/3=36.71, 6/3=36.61, 7/3=36.58, 8/3=36.53.
Har ej kunnat ta ägglossningstester då dem ej dykt upp i posten å börjar misstänka dem e på villovägar.
Som sagt min kropp crazzzy milt sagt just nu å fattar ingenting alls.

Mina appar säger olika ang ägglossning allt från i förrgår, igår till idag till imorgon eller lördag.
Men om nu ska gå från senaste mensen den 21/2 så skulle min ägglossning vart någonstans mellan 6-8/3 antar jag. VIlket sätter mitt nya BIM allt mellan 21/3-24/3...
Innan hade jag alltid regelbunden mens varje månad med 31dagars cykel å ca 14-15dagars lutealfas med ca 5dagars blödning.
Fram till 4e Jan då mensen gjorde som sagt uppehåll till 21/2...*suck*
E så trött på att ej veta vad som fel med min kropp och mig.

Något annat skumt som hänt runt den 3/3 el 4/3 fick jag kraftig smärta på högersida vid äggstocken, sen senaste dagarna 6/3 å 7/3 är att jag känt som "fladder" i magen å vart rätt gasig (misstänker tarmarna haft nåt spel där)
Igår efter myset med sambon haft som konstigt konstant tryck nere i livmodern i mitten, känns som om nån trycker en boll utåt typ svårt att förklara.
Sprungit gjort nr 2 redan 3 ggr idag å känns som konstant tryck för att göra mer men kommer inget. Brösten har ömmat dem sista dagarna också å haft huvudvärk varje dag samt lätt molvärk som knappt känts.
Livmodertappen dem senaste säg 5dagarna varit Hög,Mjuk lite öppen å svår att nå/känna.
haft trådaktigt sekret i måndags, sen vattningare i tisdags, igår lite tråd/vattning å idag ännu mera trådaktig åt det gulare hållet.
Som sagt behövde skriva av mig lite och se ifall kanske någon annan vart med om nåt liknande eller bara för att får vetilera lite.