Ditt liv togs ifrån dig
Dagarna går och livet går vidare men sorgen lär aldrig försvinna.
Jag minns dig som igår, så ödmjuk och vacker syster som alltid brydde sig om andra, den energin du hade och den glädjen du spred är svår att glömma.
Idag är dagen då du plötsligt försvann ur min vardag, 2 år sedan ditt liv brutalt togs ifrån dig. Dagen då jag bara låg där i din säng och skrek efter dig. Jag kunde ju inte tro? Att min älskade lilla syster plötsligt var borta. Att du aldrig mer skulle komma tillbaka fastän du för evigt är kvar. Det var svårt att tro när allting kändes så overkligt.
Vissa dagar tror jag att du kommer tillbaka och ibland känner jag för att ringa dig, men lika fort går den idén bort.
Syster jag saknar dig, jag längtar efter dig. Jag vill krama om dig och aldrig släppa taget, livet kommer aldrig bli som förut, livet mörknade dagen du försvann.
När jag sitter vid din grav känner jag av din närhet men klarar ej av det, frustrationen tar över och allting jag vill är att träffa dig, se dig.
Du förtjänade ett långt liv fyllt av kärlek glädje och lycka, som du spred när du var i livet, men ditt liv brutalt togs ifrån dig, det är orättvisan som är så svår att glömma eller acceptera - någonting jag aldrig kommer att kunna göra.
Jag vet att du är på en bättre plats än denna världen. Det vet jag.
Livet väljer jag att leva för att min tid inte är kommen, döden den skrämmer mig inte, för då vet jag att jag får träffa dig igen.
livet lever jag för dig, du finns med mig, vid min sida, för all evighet, i mitt hjärta sinne och minne. Jag älskar dig syster.
Var tvungen att skriva av mig