Cannabis i kroppen, hur länge?
Hejsan, kan väl börja med att jag vet inte om detta hör hemma i detta forumet eller på hemsidan överlag så om jag bryter mot nån regel så ber jag om ursäkt!
Jag kan väl vara ärlig med att jag röker cannabis då och då, ni får tycka vad ni vill om det... men på en vecka kanske 2-3 gånger max. I vintras blev jag tagen och erkände att jag hade rökt en vecka tidigare på fest så blev pissad och fick böter.
Nu hade trafikverket blandad sig in angående mitt körkortstillstånd så jag ska på möte med soc den 15 mars där jag inte behöver kissa om jag inte vill, dock tänkte jag visa att jag är en "bra" människa och ska kissa.
Så min fråga är väl, hur länge sitter cannabis i blodet, har hört allt från 1 dag till 30 dagar beroende på hur mycket man rökt... senaste jag rökte nu är 4 dagar sen och tänkte hålla mig tills den 15onde. Kommer jag klara det, om inte har ni tips hur man kan "speeda" upp processen att få det ur systemet?
Ålder 20 (97)
Längd ~195 cm
Vikt 87-88 kg
Bästa! /MrM
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-03-02 22:17
(update) Röker inte nonstop 2-3 gånger i veckan varje vecka, har hänt att jag har tagit 1 månads paus mellan varven osv