Problem efter missfall
Hej!
I januari 2017 slutade jag med minipiller för att försöka bli gravid. Visst tog det några cykler innan kroppen betedde sig normalt men överlag så kände jag igen alla kramper och liknande kring mens som jag hade innan jag började äta piller. Jag blev helt regelbunden i typ april och blev gravid i juli. Tyvärr fick jag missfall i Augusti och det är sen dess min kropp fuckat upp helt alltså.. Missfallet gick dock relativt lätt eller vad man ska kalla det, blödde i sex dagar och var på återbesök efter två veckor där det konstaterades att inga rester fanns kvar.
Har haft varierande cykler mellan 25 och 28 dagar och försökt aktivt varje månad att bli gravid igen. Inget händer. I januari fick jag mens mitt i natten och vaknade att jag trodde jag skulle dö av smärta typ. Förstod inte vad det var först förrän jag yrvaken gick på toa och det forsade ur mig. Cykeln i februari var på 22 (!!) dagar och mensen kom utan minsta lilla mensvärk.
I natt fick jag återigen mens, denna gång på cykeldag 30.. Och med samma jävla smärta igen. Alltså det gör så ONT att jag kallsvettas och inte kan sova. Som att nån vrider om hela mig.
Har aldrig haft såna här problem innan jag åt minipiller, under tiden jag åt dem eller tiden innan jag blev gravid.
Någon som känner igen sig?? Bör jag kolla upp detta?