Dåligt samvete till min hund, hur mycket skada har jag gjort?
Lade tråden här så jag ska få vara anonym.
Jag måste få skriva av mig lite angående min hund. Har jag varit allt för elak eller är jag bara känslig??
Jag har en 11 veckors valp hemma. Hon är jätte klok och mysig överlag. Men det är såhär att jag har varit sjuk i nästan en vecka nu, feber snuva och allt vad det innebär. Jag har varit super trött och med massa värk!! Knappt orkat med mig själv.
Det har lett till att jag absolut inte orkat med valpens energi, jag bor ensam så det är liksom bara jag som tagit hand om henne. Jag har ropat, tagit i henne flertal gånger, nångång har hon gnällt till, jag har knuffat bort henne och hållit på brottats med henne nu i flera dagar och jag känner mer och mer hur mitt samvete äter upp mig.
Hon har varit riktigt galen och jag har inte orkat något. Har varit arg och irriterad varje dag. :( Hur mycket skada tror ni jag har gjort hunden?? Tror ni hon hatar mig för detta nu? Säg att jag blir frisk och lugnar ner mig snart, kommer hon minnas denna jobbiga vecka då? Jag har försökt visa kärlek också mellan varven men jag har absolut inte klarat av att inte vara jätte arg på henne och hålla på... Mitt huvud har varit i sprängläge i flera dagar. Jag vet att jag inte varit snäll =(