Pappan är totalt rubbad.
Jag har haft mitt barn på heltid i över två år och barnet träffar pappan ibland. Vi kommer INTE alls överens jag och pappan. Han kan ex inte skriva på viktiga papper ang förskola och annat viktigt som rör barnet. Han har inte lagt en enda krona på barnet i över två år (trots delad vårdnad och hAn får halva barnbidraget) Jag var snäll och begärde aldrig underhållsstöd fram tills fyra månader sen. När han fick reda på det så blev han GALEN.
Det är alltid jag som anpassar mig och tjatar på att han ska träffa sitt barn. Han har för stora problem som han inte vill inse.
Han missbrukade ett tag och då blev jag tokig. Sa att han aldrig mer får träffa barnet. Jag slutade svara honom och till slut blockerade. Efter en tid får jag hem en orosanmälan. Där stod det att han anmält mig. Jag blev helt paff! Jag ringde och frågade vad han håller på med och då säger han att han sett blåmärken på barnet (mycket riktigt, vi var på lekland och hon fick lite blåmärken på smalbenet och han vet om det) sen att jag gör klumpig potatismos?!??!
Är det verkligen det här jag ska ta och prata med soc om? Jag har dessutom haft kontakt med dem ang hans missbruk och sättet han beter sig på mot mig ( kallar mig för könsord framför barnet) men ingeting händer... vilket jävla skämt!
Jag var dum nog som inte spelade in sista vi pratade och han sa att han gör den här anmälan för att skada mig. För att jag begärt underhållsstöd osv.