• Knoxis

Ett rent helvete

Jag är så otroligt jävlar deprimerad pga jag alltid mått dåligt, mitt liv har aldrig varit bra någonstans. Hela mitt liv har jag bara fått skit av människor och jag orkar fan inte ens gå ut! Jag har slutat äta totalt och bara ligger still och lyssnar på musik som jag har gjort nu i 6 år
    Jag är sjukskrevs för schizofreni och har 1 självmordsförsök och 1 som jag trodde hände bakom mig där jag skar upp armarna totalt och andra tog jag ordentligt med piller.
    Jag trodde dem hade ändrat på mitt liv genom ett sorts piller jag aldrig fattade.
    Och har minnen av extremt våld mot mig och jag ser fragment av det varje dag framför mig och jag förstår inte varför jag aldrig tappar gnistan men jag undrar okså varför jag ska existera om jag inte får en chans i livet att bli någonting.
    Seriöst jag har aldrig haft ett jävlar skit i livet, jag har alltid vart skadad på något sätt känns det som. Och jag har alltid varit riktigt jävlar rädd för MC gängen pga händelser jag trott jag gått igenom.
    Jag kan inte släppa det för det är så otroligt sjuka saker jag tror jag har varit med om och att jag ska bli total jävlar sopa okså är droppen, vafan är livet verkligen så kasst för vissa att en charmig ung kille som är snygg med vissa skelett i garderoben inte kan få ett vettigt liv. Även om jag repar mig från psykosen ska jag verkligen välja att jobba som industriarbetare hela mitt liv pga jag inte kan något annat?? Jag förstår tex inte saker som att min mamma är mindre smart än resten av hennes syskon och hon har absolut inga vänner och det gör ont att hon inte har en man. Och min pappa har alltid skrikit på mig hela mitt liv och jag har liksom aldrig förstått vad som händer efter att jag fick i mig någon form av dilerium och kognitivt handikappande piller som liten. Allt jag trodde jag var med om trodde jag var ett sorts smartpiller. Egentligen vill jag plugga en bra utbildning medans jag lever träningslivet men jag söp som ett svin i 1 år och dog nästan och rökte cannabis i 8 månader ibland 20 jointar per kväll och jag går på massa mediciner jag är så jävar deprimerad hjälp mig!!
    Jag kan aldrig få något jag vill ha :(
    Jag vill bli något så mycket!!

Deprimerad
  • Svar på tråden Ett rent helvete
  • Tow2Mater
    Knoxis skrev 2018-02-04 21:22:01 följande:

Jag kan aldrig få något jag vill ha :(
    Jag vill bli något så mycket!!

Vad vill du ha?
    Vad vill du bli?

Lista de första stegen du måste ta för att kunna nå dit.
  • Knoxis
    Tow2Mater skrev 2018-02-04 23:05:11 följande:
    Vad vill du ha?
    Vad vill du bli?

Lista de första stegen du måste ta för att kunna nå dit.
    Det går inte o bli något med mitt record.
  • Anonym (Lola)

Vad sjukt att du skar upp armarna? Hoppas du lagt ner med det. Du får väl hitta på något du kan göra, volontära på katthem eller så.

• Knoxis
    Anonym (Lola) skrev 2018-02-06 06:13:36 följande:

Vad sjukt att du skar upp armarna? Hoppas du lagt ner med det. Du får väl hitta på något du kan göra, volontära på katthem eller så.

Aldrig i livet att jag ägnar mig åt sjukskrivnas aktiviteter.
    Då jag ensam okså för ingen tycker om mig!!
    Du anar inte att Bobby Brown hade bil allt annat stämmer!!
  • Anonym (Topp)

Det är INTE kört för dig!

Mitt liv började allt annat än bra med obs-klasser som barn och mycket strul. Senare fick jag psykoser och ett rent och skärt helvete. Uppskurna armar som du och visst söp jag som ett svin i perioder! Till slut fick jag en diagnos som schizoaffektiv.

Alla besvär är helt borta idag och jag och mina ärrade armar jobbar som lärare med bra lön och en stabil tillvaro. Viktigast av allt är att jag är lycklig och tillfreds.

Allt händer inte på en dag, men tro inte att det inte går! Din framtid är fortfarande oskriven. Det finns många som börjat sina liv som du och jag och som mår bra! Marcus Sandborg är en av mina idoler. Googla honom så får du inspiration.

• Knoxis
    Anonym (Topp) skrev 2018-02-06 07:30:54 följande:

Det är INTE kört för dig!

Mitt liv började allt annat än bra med obs-klasser som barn och mycket strul. Senare fick jag psykoser och ett rent och skärt helvete. Uppskurna armar som du och visst söp jag som ett svin i perioder! Till slut fick jag en diagnos som schizoaffektiv.

Alla besvär är helt borta idag och jag och mina ärrade armar jobbar som lärare med bra lön och en stabil tillvaro. Viktigast av allt är att jag är lycklig och tillfreds.

Allt händer inte på en dag, men tro inte att det inte går! Din framtid är fortfarande oskriven. Det finns många som börjat sina liv som du och jag och som mår bra! Marcus Sandborg är en av mina idoler. Googla honom så får du inspiration.

Nu fattar du dåligt minne va och helt flippade tankesätt!!
  • Anonym (Topp)
    Knoxis skrev 2018-02-06 15:00:58 följande:
    Nu fattar du dåligt minne va och helt flippade tankesätt!!
    Vad var det jag inte förstod?
Svar på tråden Ett rent helvete