• Lindinii

Folsyra, munkpeppar å bidrottnings gelé?!?

Nu äter jag folsyra å bidrottnings gelé.

Å tänkte börja med munkpeppar.

Har läst om att man ska vara äta munkpeppar fram till ägglossning å göra uppehåll till mensen.

Men kan man äta alla 3 samtidigt?

• Svar på tråden Folsyra, munkpeppar å bidrottnings gelé?!?
  • Lindinii
    Jag är bara jag skrev 2018-01-30 20:40:03 följande:

Folsyra ska man äta för att minska risken för fosterskador. Resten kan du skippa.

Jag försökt bara med folsyra i 6-7 månader å jag har inte blivit gravid.

Så hörde jag talas om bidrottnings gelé började med den å sen nu hörde jag att munkpeppar.

Tänkte då testa munkpeppar tillsammans med de andra.
  • Jag är bara jag
    Lindinii skrev 2018-01-30 20:53:21 följande:
    Jag försökt bara med folsyra i 6-7 månader å jag har inte blivit gravid.
    Så hörde jag talas om bidrottnings gelé började med den å sen nu hörde jag att munkpeppar.
    Tänkte då testa munkpeppar tillsammans med de andra.
    Folsyra gör absolut ingenting för fertiliteten. 6-7 försök är helt normalt, upp till dryga året är normalt att det tar att bli gravid. Har du regelbunden mens så laborera absolut inte med hälsokost. Fortsätt bara försöka- 85% lyckas inom ett år.
  • kna1

Jag äter folsyra och testament första månaden med munkpeppar, kände av äl mycket tydligare! Plus att jag fick äl tidigare (har annars väldigt sent) så hittills har det bara varit positivt för mig. Just nu har jag 9 dagar kvar till Bim så om vi lyckats vet jag inte än

• Lindinii
    kna1 skrev 2018-01-31 22:17:16 följande:

Jag äter folsyra och testament första månaden med munkpeppar, kände av äl mycket tydligare! Plus att jag fick äl tidigare (har annars väldigt sent) så hittills har det bara varit positivt för mig. Just nu har jag 9 dagar kvar till Bim så om vi lyckats vet jag inte än

Åå hoppas de funkar för dig ???? håller tummarna att det är en liten i magen.

Har precis fått hem munkpeppar så ska börja ta dom nästa cykel. Nu är det lite sent att ta dom.
  • kna1
    Lindinii skrev 2018-02-02 10:25:00 följande:

Åå hoppas de funkar för dig ???? håller tummarna att det är en liten i magen.

Har precis fått hem munkpeppar så ska börja ta dom nästa cykel. Nu är det lite sent att ta dom.

Va kul! Lycka till! Jag började samtidigt dricka grapejuice, de va skit äckligt i början men läste att det ger väldigt mkt bra vitaminer så hoppas det också ska hjälpa kroppen. Nu är det ganska gott som tur är. Vi har inte försökt så länge dock men jag är för ivrig, haha! Hur länge har ni försökt?
Svar på tråden Folsyra, munkpeppar å bidrottnings gelé?!?