Är det magsjuka eller nånting annat?
Tisdag den 9/1 blev min dotter magsjuk. Hon kräktes till och från i en vecka. Var inlagd med dropp osv.
Hon va helt frisk och åt som hon skulle måndagen den 15/1.
Hela veckan har hon varit pigg och ätit som vanligt.
Igår söndag. Så åt hon en sån där liten barn yoghurt som jag tyckte såg dålig ut, men hennes farmor sa att de inte var något fel på den. Den åt hon runt 10.30
När vi skulle äta lunch strax innan 13 så ville hon inte äta, hon puttade bara bort tallriken. Sen efter ca 30 min så kräktes hon rakt ut! Tog in henne i duschen, då kräktes hon pytte lite till.
Sen somnade hon i 2 timmar. När hon vaknade va hon som vanligt, åt smörgåsrån och drack vatten som om inget hade hänt.
Sov hela natten, ätit frukost och lunch idag och varit som vanligt. Dock har hon inte kunnat bajsa. Hon gråter bara när hon ska bajsa. Hur som helst efter hon sovit middag åt hon en liten bit av en banan. Sen kom de lite lite hårt bajs.
Sen satte vi oss i bilen och skulle skjutsa pappan en snabbis. Då kräktes hon igen rakt ut. Och allt kom verkligen upp.
Nu är vi hemma de har väl gått 1 timme. Har duschat henne och så. Nu äter hon smörgåsrån igen som att ingenting har hänt. Är det här magsjuka??
Kan tillägga att varken jag eller pappan blev sjuk förra veckan. Och än har vi inte känt oss dåliga. (Peppar peppar)