Wish, leveranstid?
Jag har aldrig beställt därifrån förut och undrar om det dröjer en månad eller längre, som det står eller om det i regel går snabbaste än så?
Jag har aldrig beställt därifrån förut och undrar om det dröjer en månad eller längre, som det står eller om det i regel går snabbaste än så?
En grej tog 8 månader för mig. Hade glömt att jag beställt det.
Snabbast det har gått är nog ca 1 månad
Oj ja det var verkligen en lång leveranstid. Såg att det stod i vissa kommentar att det gått fortare på en del grejor (dock inget jag beställt) så tänkte att det kanske går fortare än det står oftast.
Min erfarenhet är typ 3 veckor. Förutom nu innan jul. Tog 2 månader för vissa saker att dyka upp. Men det låg nog mest hos postnord dom hade ju jätte problem innan jul. Annars kommer saker jag har beställt alltid innan beräknat datum
Oftast några veckor. Snabbast inom en vecka. Oftast snabbare än det står. Någon gång har det varit ca 2 mån (men då har det stått det)
Oj ja det var verkligen en lång leveranstid. Såg att det stod i vissa kommentar att det gått fortare på en del grejor (dock inget jag beställt) så tänkte att det kanske går fortare än det står oftast.
1-2 månader har vi fått vänta på småsaker vi beställt.
Det beror ju helt på. Det är olika säljare, och dom skickar med olika metoder. vanligast är vanlig post, och då kan det ta 1 månad eller mer, vissa skickar med DHL eller liknande och då kan det ta dagar men då är ju oftast frakten dyrare. Bara för att folk skriver att det gått fortare betyder det inte att det gör det för just dig. Är det svenskar som skriver att dom fått det fortare kan det vara en indikation, men jag har fått vänta längre än beräknat leveransdatum när folk skrivit att dom fått det fortare. Men jag har även fått saker en månad innan beräknat leveransdatum och vissa saker dyker inte upp alls.
Har beställt säkert 40 saker därifrån men alla kommer ju från olika företag. Det generella har varit att de kommit efter ca 3 veckor och endast ett har dykt upp efter prel leverans datum.