• 8294929911

Fråga till tjejer/kvinnor..

Fråga till er kvinnor. Har du någon gång fantiserat om att slicka fitta?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till tjejer/kvinnor..
  • Anonym (pussylover)

Ja och också gjort det desto fler gånger:) Mumsigt som bara den kvinnotunga mot kvinnokön..svårslaget!

• 8294929911
    Anonym (pussylover) skrev 2018-01-10 12:18:18 följande:

Ja och också gjort det desto fler gånger:) Mumsigt som bara den kvinnotunga mot kvinnokön..svårslaget!

Har du även slickat henne "där bak"? ;)
  • Anonym (pussylover)
    8294929911 skrev 2018-01-10 16:51:45 följande:
    Har du även slickat henne "där bak"? ;)
    Det har hänt men är ingen analfantast och slipper helst! Men andra får göra det på mig om de tänder på det.
  • Anonym (Nja.)

Skall jag vara helt ärlig så gör jag det bara för att själv få samma. Jag älskar att få det men har aldrig varit riktigt förtjust i att ge, men gör det ändå. Det är inte så att jag lider av det men så roligt är det inte.

• 8294929911
    Anonym (Nja.) skrev 2018-01-11 16:30:05 följande:

Skall jag vara helt ärlig så gör jag det bara för att själv få samma. Jag älskar att få det men har aldrig varit riktigt förtjust i att ge, men gör det ändå. Det är inte så att jag lider av det men så roligt är det inte.

Vad är det som gör det "inte så kul"? Smaken, doften, för många veck att krångla sig mellan, eller vad?
  • Anonym (Nja.)
    8294929911 skrev 2018-01-11 16:44:51 följande:
    Vad är det som gör det "inte så kul"? Smaken, doften, för många veck att krångla sig mellan, eller vad?
    Främst att jag får ont i nacken. Jag får ligga på mage, och bända upp huvudet ungefär som när man försöker simma utan att doppa ansiktet i.
  • Anonym (icke)

Nej verkligen inte, kan inte tänka mig nåt vidrigare... Jag är glad dock att killar gillar det för jag älskar att bli slickad. Suga kuk däremot...mmmm....

• Anonym (xxx)
    Anonym (icke) skrev 2018-01-11 21:53:23 följande:

Nej verkligen inte, kan inte tänka mig nåt vidrigare... Jag är glad dock att killar gillar det för jag älskar att bli slickad. Suga kuk däremot...mmmm....

Chock kanske men "killar" gillar det inte, förmodligen har du haft tur. Vissa män gillar det mycket, andra gör det inte alls (typ som du själv) och somliga gör det för att visa kärlek mot partnern eller bara för att få samma tillbaka.
  • Anonym (icke)
    Anonym (xxx) skrev 2018-01-11 21:59:13 följande:
    Chock kanske men "killar" gillar det inte, förmodligen har du haft tur. Vissa män gillar det mycket, andra gör det inte alls (typ som du själv) och somliga gör det för att visa kärlek mot partnern eller bara för att få samma tillbaka.
    Okej... De jag har varit med har alla gillat det genuint. Inga tvivel på det, de har älskat det. Det hade nog jag också gjort om jag tände på tjejer, vilket jag inte gör. 
  • 8294929911
    Anonym (icke) skrev 2018-01-11 21:53:23 följande:

Du borde provsmaka. ;)

Svar på tråden Fråga till tjejer/kvinnor..