• 8294929911

Fråga riktad till er med inre blygdläppar som sticker ut?

Du som har långa inre blygdläppar, vid vilken ålder började de sticka ut utanför de yttre på dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga riktad till er med inre blygdläppar som sticker ut?
  • Anonym (Lite salt)

Ingen aning. Jag har knappast noterat blygdläpparnas längd år från år i min dagbok.

• 8294929911
    Anonym (Lite salt) skrev 2018-01-04 19:51:04 följande:

Ingen aning. Jag har knappast noterat blygdläpparnas längd år från år i min dagbok.

Nej, det kunde jag nästan räknat ut själv att du inte hade. Tänker dock att någon gång var den första då man ser sig själv där nere och tänker, "Men Jesus Amalia, har jag suttit på rostbiff eller vad i allas järnvägar är det som hänger ut?".

Förstår du hur jag tänker?
  • Anonym (Tjejkompisen)

Minns inte men vet iaf att det helt säkert var så då jag var 16 (lika mkt som jag har nu i vuxen ålder). Förmodligen tidigare också. Har ett vagt minne av att det var så när jag var 14. Jag gissar på någonstans där omkring jag fick mens så kring 11 år kanske. 

• Anonym (eh)
    8294929911 skrev 2018-01-04 19:54:59 följande:
    Nej, det kunde jag nästan räknat ut själv att du inte hade. Tänker dock att någon gång var den första då man ser sig själv där nere och tänker, "Men Jesus Amalia, har jag suttit på rostbiff eller vad i allas järnvägar är det som hänger ut?".

Gud så nedlåtande!
  • 8294929911
    Anonym (eh) skrev 2018-01-04 20:04:13 följande:

Gud så nedlåtande!

Vilket var nedlåtande????
  • Anonym (whaaat???)

Kommer inte alls ihåg, de har liksom alltid varit en del av mig. Tror inte jag blev medveten om blygdläpparnas betydelse alls förrän killar låg och mumsade på dem eller jag fattade hur skönt det var när de blev berörda. eller vid införandet av tamponger. Då får man ju sära på dem en aning. Hade inte en susning om vad varken streckfitta eller rostbiffar var förrän ca ett par år sedan via porren och den sjuka könskorrigeringstrenden som plötsligt kom som resultat av den. Har haft så mycket bra sex med många olika partners i mitt liv utan minsta komplex för mitt kön. Har aldrig funnits anledning eftersom den varit så populär, välbesökt och gett mig så mycket njutning. Men tydligen ska jag skämmas enligt det mediala modet och genast boka tid för stympning;) haha underbart galen värld!!!

Skaffa riktiga hobbies och en mening, ägna er åt kärlek, sex och lev medan hjärtat slår..just saying:=)

När blev du medveten om din förhud förresten?

• 8294929911
    Anonym (whaaat???) skrev 2018-01-04 20:12:31 följande:

Kommer inte alls ihåg, de har liksom alltid varit en del av mig. Tror inte jag blev medveten om blygdläpparnas betydelse alls förrän killar låg och mumsade på dem eller jag fattade hur skönt det var när de blev berörda. eller vid införandet av tamponger. Då får man ju sära på dem en aning. Hade inte en susning om vad varken streckfitta eller rostbiffar var förrän ca ett par år sedan via porren och den sjuka könskorrigeringstrenden som plötsligt kom som resultat av den. Har haft så mycket bra sex med många olika partners i mitt liv utan minsta komplex för mitt kön. Har aldrig funnits anledning eftersom den varit så populär, välbesökt och gett mig så mycket njutning. Men tydligen ska jag skämmas enligt det mediala modet och genast boka tid för stympning;) haha underbart galen värld!!!

Skaffa riktiga hobbies och en mening, ägna er åt kärlek, sex och lev medan hjärtat slår..just saying:=)

När blev du medveten om din förhud förresten?

Min förhud? Jag har inre blygdläppar som sticker ut en bra bit. Skillnaden motför, som jag uppfattat det, är att på mig började de växa när jag var runt 18 år. Därav tråden.
  • Anonym (Yep)
    8294929911 skrev 2018-01-04 20:16:56 följande:

Min förhud? Jag har inre blygdläppar som sticker ut en bra bit. Skillnaden motför, som jag uppfattat det, är att på mig började de växa när jag var runt 18 år. Därav tråden.

Nu har jag inte direkt utstickande blygdläppar men de började titta ut lite mer runt 25 så det är knappast onormalt att könet ändrar form när man är ung vuxen.
    8294929911 skrev 2018-01-04 20:09:23 följande:

Att du anser att ett normalt kvinnokön ser ut som om någon "suttit på rostbiffar" var nedlåtande.
  • Anonym (whaaat???)

Ojdå..inget som tydde å att du var kvinna och sista dagarna har dessa frågar dykt upp foch skapade av killar.

Förmodar att du inte är nöjd med denna upptäckt? Eller att du oroar dig för om någon kommer att uppskatta dem. Jag säger bara - var stolt för den vagina och de blygdläppar du har för de kan skänka dig och många andra otrolig njutning. Gå inte på nån sjuk fixering skapad av samhällets osunda normer. Smek den och lär dig få härliga orgasmer så du kan njuta av sex fullt ut:)  Den är säkert ytterst åtråvärd för majoriteten av alla män!

• Anonym (Kvinna30)

Inte den blankaste aning. Så länge jag varit medveten om mina blygdläppar.

• Anonym (Lite salt)
    8294929911 skrev 2018-01-04 19:54:59 följande:

Inte alls faktiskt. Jag är ledsen för din skull att du tänker så, men själv har jag aldrig gjort det. Jag har gjort helt andra saker med min fitta än att sitta och fundera över blygdläpparnas längd.
  • Anonym (Yep)
    Anonym (Lite salt) skrev 2018-01-04 21:24:50 följande:

Inte alls faktiskt. Jag är ledsen för din skull att du tänker så, men själv har jag aldrig gjort det. Jag har gjort helt andra saker med min fitta än att sitta och fundera över blygdläpparnas längd.

Ja, det känns väldigt tragiskt att unga kvinnor tydligen är så okunniga att de tänker "vad är det som sticker ut" när de ser sitt eget kön.

Jag hade trott att det var något som vi lämnat på 50-talet (om nu ens folk tänkte så då), men icke.
  • Anonym (:S)
    Anonym (Yep) skrev 2018-01-05 12:08:58 följande:
    Ja, det känns väldigt tragiskt att unga kvinnor tydligen är så okunniga att de tänker "vad är det som sticker ut" när de ser sitt eget kön.

Jag hade trott att det var något som vi lämnat på 50-talet (om nu ens folk tänkte så då), men icke.
    Trodde faktiskt att nästan alla kvinnor i den här delen av världen hade hyfsad koll på hur underliv kan se ut, men jag blir ständigt motbevisad. Jobbar inom vården och hade en gång en mamma som ville boka en läkartid för att "nåt stack ut" i underlivet på hennes 9-åriga dotter. Det som stack ut var ett par helt normala, om än lite långa, inre blygdläppar Obestämd
  • Anonym (S)
    Anonym (:S) skrev 2018-01-07 00:31:47 följande:

Trodde faktiskt att nästan alla kvinnor i den här delen av världen hade hyfsad koll på hur underliv kan se ut, men jag blir ständigt motbevisad. Jobbar inom vården och hade en gång en mamma som ville boka en läkartid för att "nåt stack ut" i underlivet på hennes 9-åriga dotter. Det som stack ut var ett par helt normala, om än lite långa, inre blygdläppar

Vafaaan? :(
  • Anonym (Edin)
    8294929911 skrev 2018-01-04 20:09:23 följande:

Ditt idiotiska inlägg såklart.
  • Anonym (Glidare)

Det är läckert med stora, inre blygdläppar. Mm

Svar på tråden Fråga riktad till er med inre blygdläppar som sticker ut?