• Matildalinea

Lätt blödning ÄL +6/7-7/8, hjälp ,

Blir helt knäpp på min kropp :( ligger troligtvis på ÄL 7-8 idag, igår fick jag en lätt rosaröd blödning som endast kom på pappret ca 3-4 ggr sen slutade det, och idag kom aprikos på pappret nu på kvällen och sen i trosskyddet ... har haft lite lätt molvärk sedan kvällen/natten till igår (nyårsafton) annars inget .. helt kört den a månaden säkert .. kan det. Ara att min mens är en vecka tidig och börjar sp här konstigt ? :( har bim 8-9/1.. nån annan som har upplevt såhär ?

Kan tillägga att jag har ett mf i bagaget (oktober 17)..

• Svar på tråden Lätt blödning ÄL +6/7-7/8, hjälp ,
  • Jag är bara jag

Kan vara en nidblödning (stämmer rätt bra tidsmässigt) såvida ni inte haft sex för då kan det vara bara sköra slemhinnor. Man kastar aldrig in handduken förrän mensen kommit med besked. Glad

• Matildalinea
    Jag är bara jag skrev 2018-01-02 22:29:12 följande:

Kan vara en nidblödning (stämmer rätt bra tidsmässigt) såvida ni inte haft sex för då kan det vara bara sköra slemhinnor. Man kastar aldrig in handduken förrän mensen kommit med besked.

Tack för svar :) Ne vi hade senast i lördags så det kan vi nog utesluta.. hoppas men bara kände att allt hopp försvann när det kom idag igen :( tönkte nidis igår men nu vet jag inte .. har ju inte direkt några symptom heller :/
Svar på tråden Lätt blödning ÄL +6/7-7/8, hjälp ,