• Anonym (abc)

Har jag fått missfall?

Hej, för en stund sedan när jag skulle gå på toaletten såg jag att det hade kommit blod i mina trosor. I blodet låg en sträng som jag först trodde var slem, men tyckte att det såg konstigt ut så jag tittade lite närmare, och såg att det var något fast. nästan som skinn, eller som ett foster. Jag har googlat runt men inte hittat något bra svar, kan detta vara ett missfall? Isåfall har jag inte vetat om att jag var gravid... jag har haft mensvärk hela dagen vilket jag brukar få ett par dagar innan mensen börjar. Min mens är beräknad om ca två veckor så ifall det är vanlig mens är den alldeles för tidig! Vill inte bifoga bild då det ser ganska äckligt ut :(

• Svar på tråden Har jag fått missfall?
  • Anonym (B)

Du kan ju inte få rimliga svar utan bild.

Ta ett gravtest. Om det ör positivt var det kanske ett missfall. Om det är negativt så var det inte ett missfall.

• Lyckorus

Som ovan, tar du ett graviditetstest och det är positivt är det kanske ett missfall

• Sassa4

Nej det behöver inte vara ett missfall. Kan vara så att det är lite blod som har koagulerat som kommit ut i en klump. Fått så själv :) men har du haft oskyddat sex så är det ju självklart ingen omöjlighet att det kan vara ett tidigt missfall. Vill du bli gravid? Annars så bryr man sig oftast inte så mycket om sin mens mer än att det är bra att den kommer.

• Anonym (abc)

Nej det såg inte alls ut som det.. nej jag tar P-piller just nu men har haft väldigt myxket problem med p-piller och behövt byta sort flera gånger :(

Svar på tråden Har jag fått missfall?