Hur går jag vidare?
Jag och min pojkvän var tillsammans i över två år. Vi var verkligen så lyckliga ihop.
Vi har inte vart tillsammans på cirka 2 månader på grund av olika saker, jag sårade honom. Var inte otrogen.. Han säger att han behöver tid att tänka om han vill gå tillbaka till mig eller inte.
Jag är helt förstörd, jag går sönder och vet inte hur jag ska hantera detta. Min magkänsla säger att han kommer tillbaka eftersom han sa för några dagar att han älskar mig och vill lösa detta, men sen kan han helt plötsligt bli osäker? Jag ger han den tiden han behöver och vill ha. Jag åkte 30 mil enbart för att prata med honom i 20 minuter om hur ledsen jag var för allt och säga förlåt, jag har verkligen försökt med allt. Men det enda jag kan göra är vänta nu.
Även fast min magkänsla säger att han kommer tillbaka, så vill jag ändå vara beredd på att han ska säga nej till mig. Hur ska jag hantera detta? Det känns OMÖJLIGT att kunna hitta eller gå vidare från honom. Vi hade liksom tänkt oss en framtid ihop. En sak som sårar mig är att jag ALLTID förlåtit honom, ALLTID! Han har kunnat betett sig riktigt illa och gjort dumma saker, men ändå har jag alltid stått där och förlåtit honom. Men han kan inte ens ge mig EN chans, EN! Sist jag var hos honom var när vi skulle känna hur allt kändes, och då kysste han mig, han sov med mig, höll om mig, kramade mig och till och med låg med mig. Då fick jag genast höga förhoppningar men nu känner jag mig typ.. lurad, och det sårar mig så mycket..
Det känns som att det enbart är han som alltid ska bli förlåten och få chanser gång på gång, men han kan inte ens förlåta mig EN gång. Det känns som det alltid är jag som ska ge folk andra chanser osv, men att aldrig jag kan få något.
Jag går knappt upp på morgonen, så fort jag vaknar så suckar jag och drar täcket över huvudet. Jag får ont i hela kroppen bara av tanken att han skulle hitta någon annan. Jag äter knappt och stänger in mig. Jag börjar gråta över allt, och det enda jag gjort i snart två månaders tid är att sitta inne och gråta för det mesta. Jag orkar inte ta tag i saker. Där jag bor har jag i stort sett inga vänner, så finns ingen som kan få mig på andra tankar..
ALLT påminner mig om honom. Alla låtar, alla platser jag är på, alla kläder och saker jag fått av honom. Jag vill bara sjunka ihop så fort jag tänker på honom. Jag sitter och gråter som ett litet barn när jag skriver detta och jag vill bara ha någon att prata med.
HUR ska jag hantera detta om han säger nej? Jag blir helt knäpp av detta!! Hur ska jag kunna gå vidare isåfall?