• Sojabönan

Ensam mamma söker andra ensamma mammor i mellansverige

Hej, 

Jag är en snäll och omtänksam ensam mamma i mellansverige som längtar efter gemenskap med andra ensamma mammor i samma situation. Jag är trött på ensamheten och önskar mest av allt gemenskap. Jag tror vi är många i samma sits så jag gör ett försök att nå ut och förhoppningsvis hitta fler i samma sits. Mitt hem är öppet för den som verkar vettig och vill börja umgås. Jag önskar vi kan finna stöd i varandra när det gäller föräldraskapet. Om man inte kan ses så kan man alltid prata på telefon. Finns ni därute? Hör gärna av er så byter vi ut ensamheten mot gemenskap. Min ensamhet beror på att jag inte har familj här i Sverige och att de flesta av mina vänner försvann när min senaste relation tog slut. Sånt som kan hända. Men det ska inte förbli så. 

Hoppas vi hörs! :) 

• Svar på tråden Ensam mamma söker andra ensamma mammor i mellansverige
  • Anonym (Jönköping)

Hej ?Ensamma mamman! ?

Jag kan känna igen mig i det du skriver! Jag har ?börjat om? några gånger i livet och har tappat relationer på vägen! Har en liten släkt som bor en bra bit bort och vi hörs inte ofta!

Jag har lääänge tänkt att skriva en liknande tråd men mitt problem är att jag är en väldigt försiktig person och jag är utåt sett blyg!

Kanske skulle du vilja ha en mailvän...? ????

• Sojabönan

Hej, absolut. Tar gärna din mejladress. Kan ju ringa dig också om du vill. Men kanske inte så bra att skriva ut våra nummer här på familjeliv. Du skulle kunna skicka mig ditt mejl i ett pm så kan jag skriva mitt nummer till dig där. 

Mvh
    Sojan

Svar på tråden Ensam mamma söker andra ensamma mammor i mellansverige