TIPS PÅ SERIE PÅ NETFLIX?
jag älskar serier men har snart kollat klart på stranger things! skulle vilja ha tips!
jag älskar serier men har snart kollat klart på stranger things! skulle vilja ha tips!
SUITS!
Outlander
Limitless
Z nation
American crime story finns väl på netflix också? Riktigt bra!
Peaky blinders skulle vara bra, ska själv börja kolla på den. Sons of anarchy var okej om du inte sett den.
Real detective tror jag den heter (inte true detective, som för övrigt också var bra) och den finns på Netflix, riktiga fall som spelats in medans polisen sitter och berättar om det.
Narcos ska också vara bra men den har jag inte själv sett. Frontiers tänkte jag börja titta på, finns på Netflix.
Om du gillade Stranger Things och tål att titta på en serie på tyska så rekommenderar jag starkt "Dark", en serie som påminner mycket om Stranger Things, men som är bra mycket bättre. Du har mystik, bra skådespelarinsatser, sjukt bra foto och en handling som är spännande.
Om du gillade Stranger Things och tål att titta på en serie på tyska så rekommenderar jag starkt "Dark", en serie som påminner mycket om Stranger Things, men som är bra mycket bättre. Du har mystik, bra skådespelarinsatser, sjukt bra foto och en handling som är spännande.
Några av mina favoriter från Netflix:
Dark, Black Mirror, OA, Breaking Bad, House of Cards, 13 Reasons Why, Luther, The Glitch, Witnesses, Love
Mindhunter
Mindhunter
Scorpion
OUTLANDER! Sons of anarcy är också bra
Breaking bad. Ta dig igenom de tre-fyra fösta avsnitten så har du massor med säsonger med en riktigt bra serie framför dig,
Ozark har fått höga betyg. Tog för givet att du sett breaking bad, men har du inte det så är det ett självklart val. Har själv kollat igenom black mirror de senaste dagarna och jag tyckte faktiskt en del av avsnitten var rätt bra. Det är fristående avsnitt, så inget man behöver hänga med i, det är rätt mystisk stämning i vissa avsnitt och rätt spännande, där är en twist i slutet på vissa så man förstår inte vad som händer riktigt förrän på slutet.