• flo123

HJÄLP TUNGPERCING

Jag ska ta en tungpercing på en tjej, hur sla jag sätta den utan att förlama henne?! Vart ska jag sätta den? Mitten av tungan? Eller lite i sidan? Jag vet att man ska sätta den snätt men det är ju närver i tungan osv? Kan någon snälla tipsa!! JAG VET ATT MAN INTE SKA GÖRA SJÄV MEN NU ÄR DET SÅ! Vill inte höra att det inte är bra osv allt jag vill är att få tips om vad jag ska göra

• Svar på tråden HJÄLP TUNGPERCING
  • Anonym (sådumt)

Vill börja med att säga att jag har över 15 års erfarenhet av piercing. Jag hoppas verkligen ni skippar detta och går till en professionell Piercare! Hon lär med största sannorlikhet inte bli förlamad, MEN räkna med att hon får en jäkla infektion samt smärtsam svullnad! En infektion som faktiskt kan vara riktigt farlig! Snälla snälla ta mitt råd och föratå att det finns en anledning att detta kostar pengar att få gjort ordentligt.

• Anonym (...)

Ja har min tungpiercing framför strängen under tungan som finns och den ska typ sitta i mitten

• Anonym (sådumt)
    Anonym (...) skrev 2017-12-14 20:59:01 följande:

Ja har min tungpiercing framför strängen under tungan som finns och den ska typ sitta i mitten

Åh suck. Har väl ingen betydelse då allas anatomi är olika?
  • Anonym (...)

Det är bara kolla för tar du innan stängen kan de bli helt fel

Svar på tråden HJÄLP TUNGPERCING