Jag har inte en riktig okej beteende runt grupp med människor
Jag är väldigt besviken på mig själv och väldigt arg.
När jag umgås eller överhuvudtaget är med människor som befinner sig runt min ålder, får jag per automatik impulsivitet hos mig. Jag beter mig inte riktigt ett okej beteende.
Med äldre människor, så som 35 och uppåt, har jag skarpare beteende.
De positiva egenskaper som människor har beskrivit mig är att jag är bra på att analysera, det är lätt att prata med mig och fler sociala förmågor.
Men med grupp människor som befinner sig närheten av min ålder, blir jag larvig, tramsig, skojig och jag anser att det är en påfrestande beteende. Vilket detta självfallet ger en förnedring känsla hos mig själv. Tyvärr får jag inte de känslorna förs jag kommer hem, och tänker på att jag har skämt ut mig rejält.
Ibland kan jag känna av skam i alla fall, men impulsiviteten tar över.
Jag är säker på att jag skulle bli mer intressan typ, om jag faktiskt beteende mig likadant som när jag är med vilken 35+ människor som helst.
Jag vet inte vad som händer med mig, och sådan här har jag alltid varit. Som barn, anser jag att det är mer okej beteende, mer eller mindre. Som tonåring, vill jag minnas att jag var väldigt omtyckt, just för att jag tog plats och vågade bjuda på mig själv. Men som vuxen, anser jag att det är för larvig, och jag försöker stoppa mig själv. Jag kan inte behärska mig.
Detta har självfallet lett till mer undringar om varför detta händer mig, och jag känner skam och skuldkänslor. Jag är inte elak. Det är inte så att jag får impulsiviteten som leder till att jag gör illa någon, utan det är beteende som kan klassas som hyperaktivitet.
Om jag kanske teorier på varför det skulle vara såhär, så kanske jag kan bryta mönstret.
När jag är själv med någon, som befinner sig i samma ålder som mig. Så inleder jag faktiskt ordentliga konversationer, och jag märker faktiskt att människor blir öppna hos mig, och lyssnar på mig. Det blir fantastiska konversationer, men när det kommer till fulla grupper, så blir jag ''hyperaktiv''. Och sedan avskyr jag mig själv. Just för att jag inte kan skärpa mig. Jag blir så arg på mig själv, på grund av skam och skuldkänslor.