• MarkrWa

Jimmie Åkeson Stadsminister 2018

Den store ledaren. Ordet är ditt !

• Svar på tråden Jimmie Åkeson Stadsminister 2018
  • MarkrWa

En fantastisk talare tycker jag själv även om jag inte följt med i polik på 50 år. Hur stavar man? Jimmy eller Jimmie?

• Ben66

Det tror jag inte. Moderaterna och Alliansen lär vinna och Ulf Kristersson blir Statsminister.

Jag tror att SD kommer bli det näst största partiet efter valet och får en hel del att säga till om i den politiska världen.

• nevermind
    Överste Senap skrev 2017-12-04 10:32:38 följande:

Stadsminister? I vilken stad? Ankeborg?

• ninjamamman
    Överste Senap skrev 2017-12-04 10:32:38 följande:

Stadsminister? I vilken stad? Ankeborg?

Haha precis!
  • Abegayle70

Luktar personkult i TS. Kan han inte bli den evige partiledaren också, á la Nordkorea?

have a dream for breakfast and another one for life
  • K Kalle
    MarkrWa skrev 2017-12-04 09:50:39 följande:

Den store ledaren. Ordet är ditt !

ALDRIG I LIVET!
  • Aliona

Ja stadsminister kan han väl bli, bara han inte blir statsminister.

• Geminis
    Aliona skrev 2017-12-04 20:50:38 följande:

Ja stadsminister kan han väl bli, bara han inte blir statsminister.

Hahaha! Missade den tabben. Tack för dagens skrattanfall.
  • Jan Holmström
    inteännu skrev 2017-12-05 22:40:44 följande:

Kommer inte ske 2018 kanske 2022 efter folket fått smaka på mångkulturens följder i form av gruppvåldtäkter granat kastning dödsskjutningar osv osv nu när det blivit vardagsmat att folk kastar handgranater i villa områden, borde det få medelklassen att vakna upp

Det ser vi ju redan idag. Nästa steg vore väl veckovisa tunnelbanebomber, minfält på Stockholms gator, torghängningar och stenavrättningar på kvinnor som vägrar bära slöja.

Granatkastning är redan vardagsmat. Så har svensken velat ha det.

Jan
  • elyse

Säkert. Och ungefär som Brexit kommer folk att ångra att de proteströstade på något som faktiskt fick konsekvenser. Vill vi t.ex. ha en finansminister eller skolminister från SD? Vem, i så fall? Ju fler röster desto fler regeringspositioner. Jimmie Åkesson är SD. Det finns inga andra "framstående" som inte är välkända för bråk eller i andra tråkiga situationer.

Svar på tråden Jimmie Åkeson Stadsminister 2018