Jimmie Åkeson Stadsminister 2018
Den store ledaren. Ordet är ditt !
En fantastisk talare tycker jag själv även om jag inte följt med i polik på 50 år. Hur stavar man? Jimmy eller Jimmie?
Det tror jag inte. Moderaterna och Alliansen lär vinna och Ulf Kristersson blir Statsminister.
Jag tror att SD kommer bli det näst största partiet efter valet och får en hel del att säga till om i den politiska världen.
Stadsminister? I vilken stad? Ankeborg?
Luktar personkult i TS. Kan han inte bli den evige partiledaren också, á la Nordkorea?
Kommer inte hända. Inte ens i Ankeborg!
Ja stadsminister kan han väl bli, bara han inte blir statsminister.
Ja stadsminister kan han väl bli, bara han inte blir statsminister.
Dröm vidare
Kommer inte ske 2018 kanske 2022 efter folket fått smaka på mångkulturens följder i form av gruppvåldtäkter granat kastning dödsskjutningar osv osv nu när det blivit vardagsmat att folk kastar handgranater i villa områden, borde det få medelklassen att vakna upp
Säkert. Och ungefär som Brexit kommer folk att ångra att de proteströstade på något som faktiskt fick konsekvenser. Vill vi t.ex. ha en finansminister eller skolminister från SD? Vem, i så fall? Ju fler röster desto fler regeringspositioner. Jimmie Åkesson är SD. Det finns inga andra "framstående" som inte är välkända för bråk eller i andra tråkiga situationer.