Anonym (M) skrev 2017-11-25 03:34:13 följande:
Precis. Det funkar nog olika hos olika människor med en strap. Men skulle inte använt den om det inte var bra om man säger så.
Menar du efter operation?
Ja men jag menar, om det är något du typ fäster kring midjan eller något (jag vet inte exakt hur det funkar med en strap men har fått för mig att det är så?), hur blir det skönt för dig? Alltså du kan ju också använda en dildo på tjejen men det blir ju inte heller skönt fysiskt för dig.
En stor del av min ovilja att ha sex med någon som är manlig men inet har 100% manlig kropp handlar om just det, hur ska jag göra det skönt för den personen? Jag vill inte att sex ska handla enbart om att jag ska få det skönt, vill att jag ska kunna göra det för den andra också. Så om du förklarar hur jag skulle kunna göra detta skulle det vara lättare att svara på din fråga :)
Ja, jag undrar om hur man gör med slidan efter operation. Det hade inte stört mig att den finns kvar öppen på så sätt, men jag vill ju inte att den jag har sex med blir obekväm om jag tar där eftersom personen inte ser den som en del av sig själv. Vill ju gärna ha fritt fram att göra det bästa av alla könsdelar personen har oavsett vilka de är. Så om personen tex bara ville ha straponsex på mig och inte att jag skulle smeka den på olika sätt så skulle jag tycka att det var väldigt obekvämt.
Förstår du hur jag tänker? Jag tror att en stor del av min motvilja kanske ligger i min egen osäkerhet om vad personen förväntar sig eller vad den vill. Med en "vanlig" kille är det som så mycket enklare, man vet relativt säkert vad han gillar och vill. Det gör att man känner sig säker och uppskattad som kvinna själv, och för mig är det en stor del av min sexualitet - att bli sedd som en kvinna av min partner. Om jag blir osäker, kanske kränker min partner om jag tar på fel ställen eller så, då tappar jag en stor del av min sexualitet och blir avtänd av tanken.