• EdenLon

Skapa relation me bonusdotter

Hej

Tänkte höra med er vad man skall tänka på och hur man bäst skapar en bra och sund relation till sin partners trettonåriga dotter.

Tjejen är super cool men har en del problem och på sikt kommer vi ansöka om full vårdnad då hennes mamma inte är kapabel att ta hand om henne (läs hon lämnade över henne en dag utan förvarning och har varit som uppslukad av Jorden sen dess).

Så, hit me with your best suggestions, jag vill göra kul saker som inte kostar en förmogenhet och jag vill att hon skall titta tillbaka på sin uppväxt och känna att vi(jag) fanns där och att vi hade kul, om ni forstår vad jag menar.

Jag hoppas även att vi på sikt skall komma såpass nära att hon känner sig bekväm med att berätta saker for mig, stora som små.

Sa förslag pa aktiviteter, does and don?t, hur man bör vara/agera, vad ni gort och hur ni utvecklat er realtion till ers partners barn etc. vore uppskattat.

• Svar på tråden Skapa relation me bonusdotter
  • Miss Skywalker

Ta reda på vad hon gillar och gör det bara ni två. Det är lättare med tjejer då man är det själv tycker jag..

Svar på tråden Skapa relation me bonusdotter