• Anonym (DI)

Någon som nyligen gjort DI eller IVF med donerade spermier och vill följas åt till plusset?

Idag har min man och jag gjort vår första inseminationsförsök med donerade spermier. Nu är det olidliga veckor fram till testdag. Vore kul att prata och dela erfarenheter med andra i samma situation!

• Svar på tråden Någon som nyligen gjort DI eller IVF med donerade spermier och vill följas åt till plusset?
  • Anonym (16)

Vi har inte gjort någon än, men vi har precis varit hos läkaren där min sambo fick göra VUL och gå igenom provsvaren så nu väntar vi bara! Ska dock göra en HSSG (?) först men fick veta att vi ska ringa in själva och boka tid för det i augusti/september 2018, om dom inte hör av sig tidigare när tillgänglig donator finns såklart. Hur länge fick ni vänta? :)

• Anonym (16)

Och vart har ni gått någonstans? Glömde fråga, du kanske inte vill berätta heller och då gör det inget men jag tänkte mer på att det kan ju skilja sig tidsmässigt på olika kliniker, haha. Själv går vi på Akademiska i Uppsala :)

Svar på tråden Någon som nyligen gjort DI eller IVF med donerade spermier och vill följas åt till plusset?