• Anderssonaandersson

Netflix - engelsk subtitle

Hej,

Jag har en fråga vad gäller Netflix och engelsk undertext. Jag tänkte att man kunde bli lite bättre på engelska om man väljer att ha just engelsk subtitle men jag lyckas inte hitta någon sådan inställning. På språkinställningar väljer jag engelska och jag bockar också i att jag vill ha Subtitle. Är det någon som vet hur man går tillväga (och om det är möjligt)?

Tusen tack på förhand!

• Svar på tråden Netflix - engelsk subtitle
  • Anonym (M)
    Anderssonaandersson skrev 2017-10-29 21:48:06 följande:

Hej,

Jag har en fråga vad gäller Netflix och engelsk undertext. Jag tänkte att man kunde bli lite bättre på engelska om man väljer att ha just engelsk subtitle men jag lyckas inte hitta någon sådan inställning. På språkinställningar väljer jag engelska och jag bockar också i att jag vill ha Subtitle. Är det någon som vet hur man går tillväga (och om det är möjligt)?

Tusen tack på förhand!

När du har satt på en film/serie så finns det en meny, den som är nedanför den som visar hur länge filmen har spelat och hur långt på den det är kvar. I den menyn har du till höger en ikon som ser ut som en text/dialogbubbla. För muspekaren över den ikonen så kan du välja språk på undertexter. 
  • Carambolan

Alla filmer finns tyvärr inte med engelska undertexter, det skulle kunna vara därför du inte hittar

Svar på tråden Netflix - engelsk subtitle