• smulan1

Starkare naglar!

Hej på er. 

Har problem med mina naglar. är det någon som har ett bra tips för starkare naglar. Mina bara viker sig när det väl växt ut. Har testat massa olika lack för starkare naglar men inget verkar funka. Någon som har ett bra tips?? Hemmakur, lack, vitaminer..... 

• Svar på tråden Starkare naglar!
  • Duckan

Den enda som faktiskt funkar för mig är Trind Nail Repair. Finns på bla Åhlens och Kicks.

• Min älskade dotter

Denna använde jag för längesen och då upplevde jag att naglarna blev mkt starkare!

Ser dock att den innehåller formaldehyd vilket jag inte skulle använda idag :/

www.apotea.se/mavala-scientifique-nagelhärdare-5-ml?gclid=EAIaIQobChMIycr0vPDY1gIVReAYCh0i1greEAQYASABEgJsrfD_BwE

Så mitt tips blir ett baslack från essie, grow stronger! Jag upplever att naglarna blir bättre! Och den innehåller inte massa farligheter som formaldehyd etc.

• Tihi

Jag vill veta samma sak som TS. Är det vitaminer och mineraler som saknas eller bör man använda någon sorts lack?

• Duckan

Jag har inte ätit dessa själv, men Graaf med läsare i släptåg lovordar All in one boost för bl a naglar och hår.

Kan ju vara värt att prova för er som efterfrågar tabletter?

• Tihi
    Duckan skrev 2017-10-09 20:17:48 följande:
    Jag har inte ätit dessa själv, men Graaf med läsare i släptåg lovordar All in one boost för bl a naglar och hår.
    Kan ju vara värt att prova för er som efterfrågar tabletter?
    Jag läste att folk skrev i kommentarerna att dom hade fått hårväxt i ansiktet av dom också så jag håller mig hellre till apoteksvaror för att bli skäggiga damen står inte på min önskelista, hehe.
    Nandez skrev 2017-10-09 20:19:19 följande:
    Vitaminer fungerar för mig.
    Några speciella vitaminer eller bara en multivitamin?

• Duckan

Tihi, ja jag behöver då inte mer hårväxt! Är luden på kinderna som det är

Svar på tråden Starkare naglar!