• Sheltielife

En snabb titt?

Första månaden med ägglossnings stickor och vet inte riktigt om detta är positivt eller inte (4 senaste dagarna o nedersta är idag) och om de inte är positivt tror ni de blir stegring senare idag eller i morgon? Ursäkta om jag låter dum i min fråga men tänkte de finns säkert många här som har använt ägglossning stickor många gånger och är lite "experter" på hur de funkar :$

Tack på förhand!

• Svar på tråden En snabb titt?
  • EpicNurse

Det är negativt nu, men kan nog bli positivt senare idag eller imorgon!

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Nandez
    EpicNurse skrev 2017-09-22 12:16:35 följande:
    Det är negativt nu, men kan nog bli positivt senare idag eller imorgon!
    Håller med.
  • Sheltielife

Tack så jätte mycket för svaren! :D ska mysa på oavsett både ikväll och dagarna som kommer och tar en ny sticka i morgon så kommer ju inte missa de vilket är skönt :D

• Sheltielife

Det är svagare idag! Tror jag hade ägglossning i natt då jag hade galet ont i äggstocken med kramper när jag rörde mig och en brännande känsla och strålande smärta!

Så kan jag ha haft min stegring igår kväll? O att de e därför de e svagare idag?

Översta är igår kl 11.30

Nedersta är dagens kl 11.45

• EpicNurse
    Sheltielife skrev 2017-09-23 12:17:04 följande:

Det är svagare idag! Tror jag hade ägglossning i natt då jag hade galet ont i äggstocken med kramper när jag rörde mig och en brännande känsla och strålande smärta!

Så kan jag ha haft min stegring igår kväll? O att de e därför de e svagare idag?

Översta är igår kl 11.30

Nedersta är dagens kl 11.45

Ja absolut! Det låter sannolikt!
  • Sheltielife
    EpicNurse skrev 2017-09-23 12:41:51 följande:

Ja absolut! Det låter sannolikt!

Vad skönt! Tack så jätte mycket för att du ville kolla. :) för testet är svagare idag va så jag inte ser i syne?

Hade mys med gubben igår o fick ont vid samlag o de får jag aldrig annars! (Fått de en gång tidigare o de va när dottern blev till)
  • EpicNurse

Ja det är svagare!

Lycka till!

Svar på tråden En snabb titt?