• anna9011

Få syskon tätt inpå/kanske gravid/Cellförändringar

Okej, så jag och min sambo har en liten tjej på snart 7 månader och vi har enda sedan långt innan hon kom tänkt att vi vill ha barn rätt tätt inpå. Och skulle vi bli gravida inom någon månad så skulle ju det bli kanske 1,5-2 år mellan. Behöver pepp och massa tips om att få barn tätt inpå varandra.

Jag är lite nervös i kroppen också för vi har ju haft sex så det kanske är på gång något i magen, men nu börjar jag tänka "är jag ens redo igen rent fysiskt/psykiskt??" vet man det? Jag kan komma ihåg att jag fick lite panik när jag väntade dottern, men jag blev liksom redo. Men är det jättestor skillnad på att ha två barn som att ha ett?

Kan dottern våran reagera negativt på ett syskon tätt? Eller är det "bättre" för då vet hon liksom inget annat sen när hon väl blir äldre?
    Oj nu vart det snurrigt.

Sen gjorde jag cellprov undertiden jag var gravid med dottern och de visade lätta cellförändringar som jag ska följa upp nu om en vecka, jag hade det för några år sedan som försvann av sig själv. Men om jag skulle vara gravid och de visar sig att förändringarna är kvar, hur blir de då?? Många frågor och funderingar, snälla svara på de mesta ni kan! Behöver pepp och positiva tankar och TIPS! ös på!
    Kram

syskon tätt cellförändringar
  • Svar på tråden Få syskon tätt inpå/kanske gravid/Cellförändringar
  • Smultronsnask

Jag har 2 täta,13 månader emellan och det har bara varit positivt :) de kommer alltid ha varandra,du slipper börja om på nytt med allt som

Hör till. Kör på!;)

Svar på tråden Få syskon tätt inpå/kanske gravid/Cellförändringar