Xpectum utbildning
Hej!
Är det någon här som gått Xpectums distansutbildning certifierad redovisningsekonom eller någon av deras andra utbildningar?
Bra, dålig??
Hej!
Är det någon här som gått Xpectums distansutbildning certifierad redovisningsekonom eller någon av deras andra utbildningar?
Bra, dålig??
Hej,
Finns det någon som är klar med uppgift 4a,?
Mvh
Inte så många skolor som expectum just redovisning har dykt upp på forumet med att man vill ha rätt svar här.
Seriöst, det kan inte vara en bra skola.
Inte så många skolor som expectum just redovisning har dykt upp på forumet med att man vill ha rätt svar här.
Seriöst, det kan inte vara en bra skola.
Hej!
Jag vet att det är en gammal tråd med jag testar ändå. Finns det nån som har gjort klart redovisning uppgift 4 och 5 och kan tänka sig att hjälpa mig. Kan även betala.
Mvh
Hej,
sitter med utbildningen certifierad redovisningsekonom från xpectum, själv utbildningen är inte jättesvår men jag fastnar på uppgifterna då jag inte fullt förstår dem. Hade gärna uppskattat lite hjälp :)
//
Hej,
sitter med utbildningen certifierad redovisningsekonom från xpectum, själv utbildningen är inte jättesvår men jag fastnar på uppgifterna då jag inte fullt förstår dem. Hade gärna uppskattat lite hjälp :)
//
Jag läser den här utbildningen men har fastnat på tenta 3 bokföring.
Finns det någon som gjort den som kan tänka sig att hjälpa mig vidare?
Hej
Kan jag få hjälp med uppgift 4 och 5, det är svårt.
Hej
Finns det någon som kan hjälpa mig med inlämningsuppgifter 4 et 5.
Mvh
Lea
Jag sitter fast på inlämningsuppgift 4 som så många andra har gjort ser jag..
Finns det någon som skulle vilja hjälpa mig lite?
Kan givetvis lämna ersättning, vill bara ta mig förbi det sista här nu🤦🏼?♀️😉
Hej
Jag sitter nu med denna och har fastnat, någon som kan hjälpa mig med uppgifterna?
Hej
Jag sitter nu med denna och har fastnat, någon som kan hjälpa mig med uppgifterna?
Jag har gått denna. Hade velat haft en praktikplats för att lära mig mer hur det fungerar. men fått höra att det är omöjligt då det är sekretess inom dessa arbetsuppgifter.
Även fått höra att dessa arbetsuppgifter kommer försvinna och är sällsynta då allt blivit mer automatiserat