• MikaelasL

Xpectum utbildning

Hej!

Är det någon här som gått Xpectums distansutbildning certifierad redovisningsekonom eller någon av deras andra utbildningar?

Bra, dålig??

• Svar på tråden Xpectum utbildning
  • Anonym (Say)

Hej, 

Finns det någon som är klar med uppgift 4a,?

Mvh

• me33

Inte så många skolor som expectum just redovisning har dykt upp på forumet med att man vill ha rätt svar här. 
    Foten i munnen

Seriöst, det kan inte vara en bra skola.

• me33

Inte så många skolor som expectum just redovisning har dykt upp på forumet med att man vill ha rätt svar här. 
    Foten i munnen

Seriöst, det kan inte vara en bra skola.

• Anonym (Anonym 7)

Hej!
    Jag vet att det är en gammal tråd med jag testar ändå. Finns det nån som har gjort klart redovisning uppgift 4 och 5 och kan tänka sig att hjälpa mig. Kan även betala. 

Mvh

• maggan7

Hej, 
    sitter med utbildningen certifierad redovisningsekonom från xpectum, själv utbildningen är inte jättesvår men jag fastnar på uppgifterna då jag inte fullt förstår dem. Hade gärna uppskattat lite hjälp :)

//

• Anonym (Anonym 7)
    maggan7 skrev 2023-01-19 22:43:11 följande:

Hej, 
    sitter med utbildningen certifierad redovisningsekonom från xpectum, själv utbildningen är inte jättesvår men jag fastnar på uppgifterna då jag inte fullt förstår dem. Hade gärna uppskattat lite hjälp :)

//

Hej, vilken uppgift har du fastnat på vi kanske kan hjälpas åt. 
  • maggan7
    Anonym (Anonym 7) skrev 2023-01-20 01:39:20 följande:
    Hej, vilken uppgift har du fastnat på vi kanske kan hjälpas åt. 
    Absolut, kan du skicka ett meddelande till mig (kan inte skicka till anonym) :)
  • Anonym (Say)
    maggan7 skrev 2023-01-20 08:32:00 följande:
    Absolut, kan du skicka ett meddelande till mig (kan inte skicka till anonym) :)
    Hej, 

Jag är har bara tre uppgifter kvar vi kan hjälpa åt också,
    Jag skickar ett meddelande till dig:)
  • ee0808
    Anonym (Say) skrev 2023-01-20 13:05:52 följande:
    Hej, 

Jag är har bara tre uppgifter kvar vi kan hjälpa åt också,
    Jag skickar ett meddelande till dig:)
    hej kan du hjälpa mig också
  • Herkimer

Jag läser den här utbildningen men har fastnat på tenta 3 bokföring. 

Finns det någon som gjort den som kan tänka sig att hjälpa mig vidare?

• Anonym (Lea)

Hej

Kan jag få hjälp med uppgift 4 och 5, det är svårt.

• Lea1980

Hej

Finns det någon som kan hjälpa mig med inlämningsuppgifter 4 et 5.

Mvh
    Lea

• Krattan123

Jag sitter fast på inlämningsuppgift 4 som så många andra har gjort ser jag.. 

Finns det någon som skulle vilja hjälpa mig lite? 
    Kan givetvis lämna ersättning, vill bara ta mig förbi det sista här nu🤦🏼?♀️😉 

• Anonym (Hjääääälp)
    Liyo skrev 2022-09-08 17:34:34 följande:
    hej, tänkte fråga om du kunde hjälpa med uppgift 4 och 5 förstår inget.

MVH
    Shabana
    Krattan123 skrev 2023-11-27 20:25:18 följande:

Hej, 
    vet att detta är ett sent svar, men har du löst inlämningsuppgift 4? Jag har endast den kvar & har fastnat i veckor på den. 

• Helu77
    Anonym (Hjääääälp) skrev 2024-02-13 11:05:15 följande:
    Krattan123 skrev 2023-11-27 20:25:18 följande:

Hej, 
    vet att detta är ett sent svar, men har du löst inlämningsuppgift 4? Jag har endast den kvar & har fastnat i veckor på den. 

Skriv till mig så hjälper jag dig.
  • Attans1765

Hej

Jag sitter nu med denna och har fastnat, någon som kan hjälpa mig med uppgifterna? 

• ssandra00
    Attans1765 skrev 2024-08-14 09:50:47 följande:

Hej

Jag sitter nu med denna och har fastnat, någon som kan hjälpa mig med uppgifterna? 

har skickat pm till dig. Ni som behöver hjälp kan höra av er till mig. 
  • Anonym (Det)

Jag har gått denna. Hade velat haft en praktikplats för att lära mig mer hur det fungerar. men fått höra att det är omöjligt då det är sekretess inom dessa arbetsuppgifter. 
    Även fått höra att dessa arbetsuppgifter kommer försvinna och är sällsynta då allt blivit mer automatiserat

Svar på tråden Xpectum utbildning