Jag får inte säga ett skit i vårt förhållande.
Hej!! Min mobil e konstig så ursäkta felstavningarna. Vi har tre barn UNDER 4 år. Mina dagar ser ut så här just nu. Vi vaknar ca 06.30-07 jag och barnen. Jag klär dom ger frukost osv, alla morgonrutiner. Kör till fsk plockad ur dubbelvagn ur vår mini bil. Har inte råd med större nu och mste ha vagn för de en bit. Väl inne på fsk går ja upp med alla tre för trappen (oftast kamp) eller klär dom flr att gå ut. Åker hem städar tvättar lagar mat och servar min man med kaffe / frukosr. Sköter all ekonomi,oftast ja som styr allt hemma inkl slängs sopor OCH handla. Häntar barnen gör vi oftast ihop men han har ju så ont i ryggen så ja ska helst böja mig bära o göra allt. Jag matar duschar &nattar helt ensam. Han drar vid 18 och jobbar till ca 24 inom lokal vård på ett sjukhus.... när ja lägger mig på kvällwn och pustar ut "gud va trött" jag är så blir han Arg och ifrågasättee va fan jag gör....... gör jag verkligen ingeting ?? Får ja ibte säga att ja e trött bara för ja e hemma just nu. Juste ja opererades 13 juli för tarmvred och är sjukskriven just nu. Åkte hem dagen efter OP. Ja dka väl börja jobba men ja vet inte om ja orkar de. Han har rygg problem ja men ger de han rätten o inte göra ett jävla piss?