• Marie89

Appar till 1,5 åring?

Vill ha tips på bra appar till en 1,5 åring inför en flygresa

• Svar på tråden Appar till 1,5 åring?
  • LillaJag06

Stadens hjältar tyckte vår grabb om. Lite olika pussel men beroende på hur "duktig" han är på mobilen/appen.

• annabellelee

Vi läste pixiböcker. Köpte en hel bunte. Hade också med leksaker, en liten väska med djur som man kunde plocka i och ur.

• Physalis

Kräver hörlurar:

Talking tom

Perfect piano

Korrekturläser som en kratta
  • Fkkdkklafitts

1,5 år och skall redan passiviserad med en surfplatta för att ni föräldrar inte kan läsa en jävla saga. Fy fan.

• MissHelene
    Fkkdkklafitts skrev 2017-09-15 20:39:12 följande:

1,5 år och skall redan passiviserad med en surfplatta för att ni föräldrar inte kan läsa en jävla saga. Fy fan.

Kan bli rätt jobbigt o läsa saga i 13 timmar om resan råkar vara lång. Nät hat och veta bäst morsor e d värsta jag vet.

Då antar jag att Jag är världens sämsta mamma som låter min tös ha paddan en stund innan vi går o lägger oss. Det betyder inte att mitt stackars barn aldrig fått höra en saga. Därimot lär hon sig en herrans massa saker på sin ipad. Barn nuförtiden sitter inte bara och spelar, det finns en uppsjö med jättebra inlärningsappar.

Så ts: testa ta hem några barnspel där dom får peka vart rätt djur finns lr fordon och sånt. En klar favorit här hemma:)
  • LillaJag06

Det enda du vet är att ta ska på en flygresa. Inte hur många timmar eller vad hon mer ska aktivera barnet med.
    Sköt du ditt barn/dina barn så sköter andra sina.
    Du behöver inte sitta där hemma och blir alldeles upprörd.
  • 2009

Vi flög till USA när vår grabb var 15 månader och då gillade han att titta på lite av det utbud som fanns på planet, t ex fanns det en kortfilm från filmen Ice age som han skrattade gott åt! Nåt annat som funkade var att ladda hem musikvideor av den lite roligare typen, det låter nog lite konstigt men en favvo han hade var Roar med Katy Perry, den är lite tecknat i också :) Annars borde babblarna funka bra! Kanske nåt enklare spel också men har inget bra tips på rak arm tyvärr, det är ändå tre år sen nu :) Lycka till och hoppas ni får en rolig resa!

• Iarwain
    1,5 år och skall redan passiviserad med en surfplatta för att ni föräldrar inte kan läsa en jävla saga. Fy fan.Jag 
    Jag tror att någon här har missat utvecklingen och senaste studier angående barns användande av teknik.
  • Marie89

Absolut! Det ska börjas i tid!
  • Marie89

"Jävla saga" är det en app? Kan inte hitta den? Är det i i appstore??
Svar på tråden Appar till 1,5 åring?