Äntligen har polisen gripit min son
Jag kan andas ut , äntligen, till slut grep de min son .
Vad jag har väntat på den här dagen .Polisen gjorde ett tillslag i en lägenhet och grep min son och några andra natten till tisdagen.
Han samt två andra är häktade ,två blev släppta igår .
De är misstänkte för en massa brott som är drogrelaterade, stöld av fortskaffningsmedel ,stöldgods i hela bilen ,hur och varför de greps i lägenheten vet jag ju inte men polisen måste ju haft span på denna lägenhet .
Nu har min son samlat på sig flera narkotika brott för eget bruk ,innehav av narkotika ,stöld, rattfylleri för moped samt detta som han sitter häktad för .
Det känns skönt att han är bakom lås och bom , nu får han tak över huvudet , mat och blir drogfri men usch vilken abstinens han måste ha eftersom han har knarkat hårt denna sommar .
Avgiftar de missbrukare på häktet , bara en fråga jag har ,är det någon som
Nu är det vi familjen som får åka och hämta hans saker ,kläder och annat som han spritt ut hemma hos olika vänner .
Nu kan jag andas ut ett tag,har varit så rädd hela sommaren ,varit hemskt rädd att han ska dö bort ifrån oss på grund av att han tagit någon överdos någonstans .
Kan man skriva till min son i häktet ,får han läsa brev och så , är det någon som vet!