• Anonym (Chrester)

Hur gick det här till? (Killsex)

Är i ett litet dilemma.

Umgicks i helgen med min bästa vän sedan barndomen, vi är båda killar. Han hade nyligen blivit dumpad av sin tjej och var allmänt nere. Vi satt hemma hos honom, drack lite och snackade om livet.

Av någon anledning kom vi in på sex, och då killsex. Han skämtade om att det kanske vore lättare med killar som inte sviker en och så vidare, att han kanske skulle bli bög istället. Sägas ska väl att vi båda ser oss som 100% straighta och har endast varit med kvinnor, eller jag såg mig som 100% fram till denna helgen.

I vilket fall som helst, ledde det ena till det andra, jag minns knappt hur, men kvällen slutade med att vi runka och sög av varandra. Tanken på hur han spruta i min mun har funkerat bra som runktankar om man säger så.

Problemet med det hela är att jag väldigt gärna vill göra om detta, något jag aldrig trodde om mig själv, men det var så härligt på nåt sätt.

Jag är bara rädd att min vän endast gjorde detta för att han var ledsen och lite full. Tänk om han bara vill glömma det hela?

Vi har inte pratat om det som hände än.

Vad bör jag göra?

• Svar på tråden Hur gick det här till? (Killsex)
  • Anonym (Hejvej)

Usch, vilken äcklig historia!

• Anonym (Chrester)
    Anonym (Hejvej) skrev 2017-09-05 16:53:17 följande:

Varför? Vi var båda med på det. Eller är du bara inne på Homo,Bi och Transforumet för att ogilla Homo,Bi och Trans?

Jag menar jag tycker fotboll är skittråkigt, men jag skulle aldrig gå in på ett fotbollsforum och skriva hur tråkigt fotboll är. Verkar vara ganska mycket slöseri av energi.
  • Dementedfuncat

Inget fel med o snaska balle som hetero, eller tvärtom, bli avsugen av en kille trots att man är hetero...dra iväg ett sms, och fråga "öl, och samma som sist?" Det är väl det enklaste... Ta folks åsikter o kasta i närmsta soptunna, återkom med vad du gjorde dock! :D 

• Anonym (Chrester)
    Dementedfuncat skrev 2017-09-05 16:59:48 följande:

Inget fel med o snaska balle som hetero, eller tvärtom, bli avsugen av en kille trots att man är hetero...dra iväg ett sms, och fråga "öl, och samma som sist?" Det är väl det enklaste... Ta folks åsikter o kasta i närmsta soptunna, återkom med vad du gjorde dock! :D 

Ja på sätt och vis känns det skönt att veta att man gillar det med män också, trots att jag trodde jag var straight. Ja det är väl ingen mening om att hinta, det bästa är väl att fråga rakt ut.
  • Anonym (Chrester)

Har bjudit hit honom nu, ska se om jag vågar ta upp det.

• Anonym (Kuk)
    Anonym (Chrester) skrev 2017-09-05 18:26:35 följande:

Har bjudit hit honom nu, ska se om jag vågar ta upp det.

• Anonym (Kuk)

[quote=77992656][quote-nick]Anonym (Kuk) skrev 2017-09-06 18:35:56 följande:[/quote-nick][/quote]

Hur gick det?

• Anonym (Chres­ter)

Ja vad ska man säga. Hade ett samtal och kompisen var inte sen med att ta upp vad vi gjort. Slutade med att vi provade på det igen, med en 69a. Vi bestämde sen att vi kan fortsätta med detta sålänge vi båda är singlar och tycker det känns bra.

• Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Hejvej) skrev 2017-09-05 16:53:17 följande:

Gå och gräv ned dig!
  • Dementedfuncat
    Anonym (Chres­ter) skrev 2017-09-06 19:09:56 följande:

Ja vad ska man säga. Hade ett samtal och kompisen var inte sen med att ta upp vad vi gjort. Slutade med att vi provade på det igen, med en 69a. Vi bestämde sen att vi kan fortsätta med detta sålänge vi båda är singlar och tycker det känns bra.

fan vad kul! :) 
  • Anonym (Jag)

Vad jag blev kåt . Ha skönt . Ditt liv. Får man va med ? ????

• Anonym (Chres­ter)
    Anonym (Jag) skrev 2017-09-08 20:02:12 följande:

Vad jag blev kåt . Ha skönt . Ditt liv. Får man va med ? ????

Va kul, jag har också tänkt tillbaka på det när jag onanerat. Trodde inte detta för bara några dagar sedan.

Hoppas du också hittar en killkompis att ha mysigt med.
  • Anonym (Jag)

Runkar alltid ensam. Runka tillsammans via mobilen ?

• Anonym (Kuk)
    Anonym (Jag) skrev 2017-09-08 20:13:42 följande:

Runkar alltid ensam. Runka tillsammans via mobilen ?

Låter kul!????
Svar på tråden Hur gick det här till? (Killsex)