Sex efter abort, känns som något är väldigt fel..
Jag gjorde en medicinsk abort, jag blödde i 2 veckor, rätt mycket men det började liksom avta, det minskade, de hade slutat nästan helt, efter dessa två veckor.
Jag var med min kille en kväll, jag förklarade situationen för honom att man absolut inte ska ha sex så tidigt efter en abort. Han tjatade så mycket och tillslut tvingade han i princip mig till sex..han är inte min pojkvän längre nä.
När jag går på toan någon halvtimme/timme efteråt (förutom direkt efter sexet då jag satte i en tampong, också dumt jag vet, och en binda) , är hela toan FULL med blod, det bara rinner ur mig, jag hade blödit igenom tampong, binda, byxor och allt utan att märka det, Nu 1,5 vecka efter detta blöder jag fortfarande väldigt mycket, mer än innan sexet dvs.
Vad hände? Kom han emot livmodern och skadade den mer på något sätt eller hur funkar det? Jag börjar bli nervös...hjälp?
Jag har ingen lust att berätta detta på abortkliniken, dom vad ju väldigt tydliga om sex efter aborten, och tampong med, att jag hade skämts ögonen ur mig,...om nu ni tycker detta låter "allvarligt" har jag väl inget val dock. Kanske är det normalt jag vet inte, men att det var så markant direkt efter sexet gör mig orolig..Sen så dem senaste dagarna har jag kissat GRÖNT, alltså riktigt riktigt grönt, typ limegrönt...
Lite kommentarer innan jag får svälja stoltheten och åka in och kolla upp detta om det är nödvändigt..? / orolig osmart själ