• Anonym (Cej)

Vägen man inte valde

Så som rubriken lyder, vägen man inte valde.

Tänker ni nånsin på den?

Jag gör det mkt om kvällar o nätter.

Idag har jag fästman o ett barn som jag älskar så mkt! .. innan man hamna i denn relation så fanns det en annan som hade mitt intresse också.

Han var så snäll rolig o bara acceptera mig som jag är. Dock faller jag alltid mer för "bad boys".

Som gärna vill ändra på mig, mitt utseende kläder osv... och den vägen valde jag. O där är jag idag.

Jag älskar min familj..

Men jag är så full av tankar varenda kväll. Just om vägen man inte valde .

Är der bara jag?

• Svar på tråden Vägen man inte valde
  • Anonym (Ärligt)

Jag tänker ofta "om jag då vetat vad jag vet nu". Då hade jag aldrig valt honom men då hade jag ju inte heller haft mina barn...inte just dessa iallafall. Och dem hade jag ju aldrig valt bort men min man hade jag valt bort. Inte för att jag inte älskar honom utanför att han är en stor egoist och ganska kass som make och pappa.

• Haskel

Jag tänker mycket på det.

Jag har aldrig varit i din situation.

Däremot är/har jag varit, vägen du inte valde.

• Frontline

Tror vi alla funderar på hur vägen man har skulle ha blivit

Jag för många år sen valde en väg som inte många vill leva utan jag var en bråkstake och allmänt jävla dum, dock var jag alltid snäll mot dom tjejer jag träffade..

Men då träffade en tjej som var helt underbar och vi chilla en del men idag är det slut sen länge..
    Har haft en del problem med rättvisan men det är ju som sagt länge sen.

Lever idag ned en underbar fru och har 3 barn och kan inte ha det bättre :)

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Hm)

Den tanken har nog många tänkt.

• Anonym (R)

Hela tiden...

Jag har valt bort mitt livs kärlek eftersom han sysslade med ett väldigt farligt extremsport.

Jag tänker på honom hela tiden och på barnen vi inte fick.

Jag får nöja mig med mina katter....

Jag träffar tyvärr ingen annan jag får känslor för och jag är inte intresserad av att bara ta någon för att slippa bli singel.

• Anonym (Kvinna)

Tänker på det ofta. Flera stora vägskäl i livet, där jag känner att jag valde fel väg att gå. Sörjer ibland vad som hade kunnat bli. Jag borde ha följt mitt hjärta och inte tagit en massa andra hänsyn.

Klyscha, men ack så sann. Man måste, måste vara sann mot sig själv. Annars kan även en litet felaktigt beslut snart leda till ödesdigra konsekvenser som är svåra att ändra på.

Men tyvärr kan man inte ändra det förflutna. I bästa fall får man försöka lära sig att sina tidigare misstag och göra bättre val i framtiden.

• Anonym (Vv)

Jag valde precis tvärtemot dig. Har funderat mycket på hur mitt liv sett ut om jag inte gjort det. Oftast med mycket tacksamhet över att jag bröt mönstret.
    Efter 18 år utan nån som helst kontakt hörde exet av sig och vi pratade i nån timme om hur livet blivit för oss båda. Två dagar senare fick jag veta att han var död...

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Vv) skrev 2017-07-28 15:48:51 följande:

Jag valde precis tvärtemot dig. Har funderat mycket på hur mitt liv sett ut om jag inte gjort det. Oftast med mycket tacksamhet över att jag bröt mönstret.
    Efter 18 år utan nån som helst kontakt hörde exet av sig och vi pratade i nån timme om hur livet blivit för oss båda. Två dagar senare fick jag veta att han var död...

Oj... <3
  • Anonym (Cej)
    Anonym (Vv) skrev 2017-07-28 15:48:51 följande:

Vaa?! Nae shit vad hemskt!! :((
Svar på tråden Vägen man inte valde