• lavalov

nagelförlängning

Hej!

Jag vill göra nagelförlängning, och vill ha tips på bra nagelställen & pris i Mölndal ?

• Svar på tråden nagelförlängning
  • riboflavin

Jag gick länge hos Usa nails i centrum, nöjd med naglarna (akryl) och servicen, priserna är ok. Lokalerna är lite trista och slitna dock. Jag bytte för att jag hellre ville ha gelenaglar och går nu hos en tjej i Mölnlycke.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • lavalov
    riboflavin skrev 2017-07-25 11:41:56 följande:

Jag gick länge hos Usa nails i centrum, nöjd med naglarna (akryl) och servicen, priserna är ok. Lokalerna är lite trista och slitna dock. Jag bytte för att jag hellre ville ha gelenaglar och går nu hos en tjej i Mölnlycke.

Tack för svaret! Är du nöjd med tjejen i Mölnlycke? Får jag hennes salong adress eller telefonnummer?
  • riboflavin
    lavalov skrev 2017-07-26 22:57:42 följande:

Tack för svaret! Är du nöjd med tjejen i Mölnlycke? Får jag hennes salong adress eller telefonnummer?

Jag är nöjd, men hon är relativ nybörjare och en bekant, så hon gör fina prisvärda naglar men har som sagt inte jättelång erfarenhet och jobbar hemifrån. Jag ska kolla med henne om det är ok att jag gör lite reklam
  • lavalov
    riboflavin skrev 2017-07-27 07:06:02 följande:
    Jag är nöjd, men hon är relativ nybörjare och en bekant, så hon gör fina prisvärda naglar men har som sagt inte jättelång erfarenhet och jobbar hemifrån. Jag ska kolla med henne om det är ok att jag gör lite reklam
    Jåha okej! Men gärna fråga henne för att jag vill göra naglarna innan jag resa bort :)
Svar på tråden nagelförlängning