Fantiserar om transsexuell tjej
Har länge fantiserat om att bli omhändertagen av och få ta hand om en tjej med kuk. Den tanken gör mig oerhört upphetsad. Så hur ska jag lyckas träffa en sådan tjej? Förslag? Eller finns det rent av någon här? :)
Har länge fantiserat om att bli omhändertagen av och få ta hand om en tjej med kuk. Den tanken gör mig oerhört upphetsad. Så hur ska jag lyckas träffa en sådan tjej? Förslag? Eller finns det rent av någon här? :)
Åk till Thailand
Mitt tips är att du låter detta stanna vid en fantasi. Transtjejer förtjänar partners som inte bara ser dem som en fetisch.
Jag håller med Mög här ovan. Transtjejer förtjänar bättre än du kan ge. Och en större kuk.
Inte mina åsikter här heller.
Inte mina åsikter här heller.
Kan du inte bara göra en ny användare med det namnet istället för att gnälla överallt? Tramsigt att försöka lägga beslag på ett anonymt nick.
Mitt tips är att du låter detta stanna vid en fantasi. Transtjejer förtjänar partners som inte bara ser dem som en fetisch.
Ser inga problem i att du fullföljer din fantasi sålänge den transexuella du träffar är med på noterna och förstår att det främst handlar om sex. Transexuella gillar sex på samma sätt som alla andra, så det finns säkert en hel del av dem som nöjer sig med ett one night stand.
Vilka jävla tramskommentarer. Skulle ni skriva samma sak till en lesbisk tjej som ville prova på sex med en kille? "Låt det vara en fantasi, den stackars killen förtjänar en partner som inte ser honom som en fetisch". Inte en chans.
Han/hon snackar väl för fan inte om att våldföra sig på eller lura en transperson? Tror ni på allvar att det inte finns transpersoner som också bara vill träffas för att ha sex?
Ni verkar inbilla er att transpersoner är sköra små stackare som måste skyddas från verkligheten.