• Anehhs

Börja försöka med barn nr 2

Hej på er!

Har ett barn som fyller två år nu i sommar, gick på p-piller innan jag blev gravid första gången och det tog låååång tid innan det tog sig.

Nu är vi sugna på att skaffa en liten till, jag har gått på p-piller igen. Slutar med dom idag! Tror ni det tar tid denna gången också?

Hur var det för er när ni började försök med andra och gått på p-piller emellan?

Vi har sagt att det inte gör så mycket om det tar tid, men nu när man väl bestämt sig så vill man ju på en gång haha....

• Svar på tråden Börja försöka med barn nr 2
  • halfbaked

Vi har bara ett barn så kan tyvärr inte svara på din fråga! En sommarbebis som blir ett år denna sommar. Vi är också sugna på en tvåa om några månader när våra jobb stabiliserat sig. Tog drygt ett år att få till dottern. Längtar också så himla mycket, har inte gått på p-piller emellan men är rädd att det kan ta tid igen

• Frallanz

Hej! 

Tog ut min p-stav igår för att påbörka verkstaden med nr 2 :) har en 2 åring.
    Gravid på första försöket med ettan, efter avslut med p-piller så hoppas på att det ska gå lika smidigt denna gång, aldrig haft p-stav förut så får se hur kroppen blir nu då :)

Svar på tråden Börja försöka med barn nr 2