Har haft tungt spelmissbruk
Behöver bara skriva av mig här lite. Har spelat sen jag var 18 och är 29 år nu. Första 7 åren var bra och kontrollerat, sedan hamnade jag i krisläge vid 25 år. Lyxliv, nöjen och massa spel. Spelade på allt och man var i sin egna lilla bubbla hela tiden. Tänkte på spel varje dag och mina skulder är på 300 000 idag. Dock så täcker min lön ganska bra så jag har över ca 12 000 kr varje månad. Men just att man har skadat sig själv och sett tillbaka på kontot o alla dragningar. Man mår psykiskt dåligt.
Jag sa varje gång att det här var sista spelet, sista bettet när man hade grov ångest före man somnade. Vaknade kallsvettig och var helt slut. Men vad gör man? Man fortsätter...
Tills en dag för ca 60 dagar sedan då bestämde jag mig. Var peppad och nu i efterhand är man så känslig och varm person som man aldrig var då mitt i spelandet. Det sägs att det tar 90 dagar för hjärnan att ställa om sig vid ett beroende och känner jag så här vid 60 dagar så hoppas jag verkligen att jag aldrig mer spelar igen.